Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag brukar alltid förespråka mindre klockor, men i det här fallet tycker jag faktiskt att 40 mm ser bättre utHjälp mig välja storlek: 35 alt 40 i guld. Har 40 i stål och den passar min arm bra. Men blir kanske lite väl fläskig i 40 mm guld?
40mm stål för referens
Hjälp mig välja storlek: 35 alt 40 i guld. Har 40 i stål och den passar min arm bra. Men blir kanske lite väl fläskig i 40 mm guld?
40mm stål för referens
Hm, kanske är så. Å andra sidan såg det "bättre" ut framför spegeln med den mindre. Men kanske får inse att 40mm är aningen bättre på 19-19,5 handled. Om dom bara gjort den i 36-38 istället!Tycker också 40mm, proportionerna är bättre för din arm på bilden iaf
Tycker Chronon är enormt bra! Nu hoppas jag bara att Tissot släpper lite band till den.Chronon är hög men sitter bättre än jag trott. Nya ljusblå finns i butik nu också
70-talet är tillbaka - fram med paljettbyxorna!Vad tycker ni om nya färgen på PRX?
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 Västerås · Vasagatan 13
Box 20, 721 03 Västerås
Tel: +46 (0)21-13 02 12
Exklusiva Klockor | Auktoriserad återförsäljare | Nymans Ur 1851
Jag gillar den! Men den hade gärna fått vara i en något mörkare blå nyans. På vissa bilder utomhus ser den mer silvrig än blå ut.Vad tycker ni om nya färgen på PRX?
Med vänlig hälsning,
Nymans Ur 1851 Västerås · Vasagatan 13
Box 20, 721 03 Västerås
Tel: +46 (0)21-13 02 12
Exklusiva Klockor | Auktoriserad återförsäljare | Nymans Ur 1851
Tror inte det, börjar därför bli sugen på att köpa en till faktiskt Grön eller isblå, måste se dom i verkligheten först..Tissot PRX, går den att slå för sitt pris? Sjukt bra vilket fall
Exakt min tanke också! Var inne på den gröna men såg nu Nymans bild på den isblå i tråden vilket gjorde det hela mycket svårareTror inte det, börjar därför bli sugen på att köpa en till faktiskt Grön eller isblå, måste se dom i verkligheten först..
Ok, hear me out. Helguld PRX, våffeltavla, automat, 35mm - på gummiband med butterfly clasp. Hade inte det varit rätt cool?
Bägge hade funkat för mig!Nja på gummi blir saker oftast mindre, 35mm nere och nosar på dam-klocka. 38mm är det minsta jag kan sträcka mig till
Hjälp mig välja storlek: 35 alt 40 i guld. Har 40 i stål och den passar min arm bra. Men blir kanske lite väl fläskig i 40 mm guld?
40mm stål för referens
Söker du på Tissot p160/260 finns det bilder på liknande, priset verkar gå mellan 65-165€ på dom annonserna ja såg snabbt, kollade dock inte hur gamla dom varHittar absolut ingen info om denna klocka
Tissot PR 200, hittar bara med PRC i princip.
En kollega som tänkte sälja till mig. Har någon en aning vad ett rimligt pris är? Hade varit kul med lite mer information om själva klockan
Tycker Chronon är enormt bra! Nu hoppas jag bara att Tissot släpper lite band till den.