Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svinbra!!...och vintage i samma stuk.
Jo den är faktiskt riktigt trevlig och nästan NOS.Svinbra!!
Varför skulle den bli bättre utan visare?Bara jag som tycker att quartz-modellerna hade gjort sig bättre utan sekundvisare?
Jag hade tyckt att den var snyggare!Varför skulle den bli bättre utan visare?
Fick precis kritik för att jag angett skick i min annons där jag skrev ”PRX Mint” i rubriken. Blev en skamsen ändring till ”Mintgrön”
Jag hade en med blå urtavla som dessvärre blev stulen. Mycket nöjd med klockan även om jag kanske hade önskat att den hade varit 1-2mm mindre i diameter. Men det är så klart en smaksak.Onekligen många PRXer i trådar nuförtiden! Ingen på forumet som har en Tissot gentleman powermatic 80 silicium som kan dela med sig av sin upplevelse?
Ja 38mm hade varit fett! Aldrig testat men har hört det är mycket pang för pengen! Tråkigt med stölden, kanske drulle som täckte förlusten?Jag hade en med blå urtavla som dessvärre blev stulen. Mycket nöjd med klockan även om jag kanske hade önskat att den hade varit 1-2mm mindre i diameter. Men det är så klart en smaksak.
Hur som helst kändes det som riktigt mycket klocka för pengarna. Bra finish och kvalitet. Stabilt urverk med lång gångreserv.
Saknar den….
Nye PRX modeller på vei og OG gummireimer.
Kilde: https://www.watchuseek.com/threads/new-prx-colors.5473867/
Jag undrar om kvartsaren är 40 eller 35mm? Tycker den bjöd på en "neutral" och antagligen lättburen färgställning, även om jag inte personligen skulle ha det vita gummibandetNye PRX modeller på vei og OG gummireimer.
Kilde: https://www.watchuseek.com/threads/new-prx-colors.5473867/
Nu börjar kollektionen bli komplett. Gummin har saknats länge. Ska bli spännande att se vilken kvalitet de håller.
Vanskelig å se på bildet, men kan se ut som 40mm. Enig i at en nøytral urskive er et greit alternativ å ha.Jag undrar om kvartsaren är 40 eller 35mm? Tycker den bjöd på en "neutral" och antagligen lättburen färgställning, även om jag inte personligen skulle ha det vita gummibandet
Min första "riktiga" klocka var denna Tissot T675 Titanium som jag fortfarande har kvar men aldrig använder längre.
Det är ju en mycket ogynnsam bakgrundsfärg.Lite oklart dock hur den ser ut, instagram bilden är ju dö-läcker jag måste ha, på denna bild not so much