Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Tissot Titan quartz...lätt, stryktålig och perfekt för arbete i oren miljö
![]()
Vet faktiskt inte hur det ligger till med det...då jag köpte titanklockor så ville jag ha något som är riktigt stryktåligt utan att jag behövde bry mej om att vara rädd om dom och de går alltid rätt tack vare att de är quartz-ur skulle jag troHar funderat på en sådan modell. Men synd att inte också automaterna finns i titan.
Om man inte är låst till Tissot finns ju annars Citizen som kanske har bland det större titan utbudet av många tillverkare idagHar funderat på en sådan modell. Men synd att inte också automaterna finns i titan.
Om man inte är låst till Tissot finns ju annars Citizen som kanske har bland det större titan utbudet av många tillverkare idag
Bra stilig den där, vart lite sugen om man skulle bytt ut Promastern mot den där som beaterNytt från igår38mm
![]()
Ja. Att fräsa/skära (som gravyr i princip är) är en sak som just är lite besvärligt med titan, men det går, och jag tror att det kan göras med laser också.Hej alla!
Funderar på att köpa denna titanklocka (höger) till min blivande man och undrar om det går att gravera titan?
Mvh
Vad är det för dimensioner på denna?Har ju gått i blivit med titanklocka numera så då är det väl inte mer än rätt att bidra med en post här i tråden.
Ägde tidigare samma modell i stål och har ångrat att jag sålde den lite för snabbt. Lite mer användbar i nuvarande iteration dock på nätta ~130 gram.
![]()
Minns jag rätt är den 42mm över boetten och 43mm över bezel, 50mm l2l och 22mm mellan bandhornenVad är det för dimensioner på denna?
Ge en liten recension!Nytt från igår38mm
![]()