Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den alpinisten är mums.2st som vart mest i bruk senaste tiden:
Jag har vart sugen på en GMW-B5000TVB nu och då men aldrig haft chansen att se en i verklighetenTitan här också idag. Casio GShock MRG- B5000D, favoritklockan
Finns ju ett antal firmor som verkar gravera titanringar så skulle tycka att dom kanske kan sträcka sig till att gravera en klocka om man frågar, har dock inget att rekommendera.Hej!
Kan man gravera titanklockor? Om ja, vart vänder jag mig?
Är inte Radon keramik rakt igenom?Funderar på helgens val av klocka,
Rado ceramica
2231.50
Keramik och titan (delar av boetten + spänne) men finns kanske en gräns för hur många % titan det måste vara för att få vara i trådenÄr inte Radon keramik rakt igenom?
Baklock och insidan av spännet?Keramik och titan (delar av boetten + spänne) men finns kanske en gräns för hur många % titan det måste vara för att få vara i tråden
Den där är riktigt nice!Börjar veckan "lätt"
Najs! Sneglat på den i GröntGrand Seikon bort och en ny Titanare kom hem
Är det 80X modellen? Riktigt najs för priset!Min första klocka i titan!
Stämmer!Är det 80X modellen? Riktigt najs för priset!
Väldigt sugen på 80M modellen som en sommarklocka.. får se om jag hittar den rabatterad nånstansStämmer!
Hade egentligen bestämt mig för Tsuyosa Small Seconds men ändrade mig när jag testade dom bredvid varandra i butiken.
Riktigt nöjd, känns som mycket klocka för pengarna, dock tycker jag rotorn i urverket låter lite väl mycket…