Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det går ju att jobba med uttalet. Med betoning på a så blir det nästan Sultan. Och det är ju inte så illa.Funderar på följande tre alternativ: Syltan, Syltan eller...Syltan.
Möjligt, fast för att vara på säkra sidan kanske det är bäst att du undviker reaktorschakt ett tag framöver.Fast det är bara på film.
Jag kanske är blind men ser inte så många övertramp av allvarligare karaktär där inte.Ska jag vara helt ärlig minns jag inte. Så mycket skit som runnit under bron det senaste året. Droppen kanske var när jag förklarade för @Spencer att han var en loser som gick på stan i mjukisbyxor
Hittade tråden! Här kan du se mitt övertramp!
https://klocksnack.se/threads/epitet-syltan.50055/#post-1250357
Möjligt, fast för att vara på säkra sidan kanske det är bäst att du undviker reaktorschakt ett tag framöver.
Som i vadare? Vore en bra admintitel på ett ornitolog- eller flugfiskeforum!Darth Wader?
Förstod nästa detUps, jäkla iPhone! Skulle vara"fel"! Sorrry.![]()
Inte för att vara petig men hette inte han Pölsa?För att göra titeln Syltan lite enklare att förstå..
Detta är Syltan.
![]()
Inte för att vara petig men hette inte han Pölsa?
Skön lirare oavsett.Ja men i min värld Syltan just då.
Nu såg jag nya loggan. Snyggt @daviden![]()
Nån är inne i sitt nördämne...Max Rebo
![]()
Men kanske snarare Salacious B. Crumb
![]()
Onekligen. Att tvingas undvika reaktorschakt kommer att inkräkta för mycket på vardagen.Eller snarare undviker @Spencer . Känns enklare.![]()
Nu får herrn läsa på lite.Tror det ballar ur nu.. ser ju ut som såndär star trek alltihopa! Vad är en storm trooper och varför är jag en sådan?![]()
Eller kolla på lite. Filmerna går väll för jämnan på kanal 5. Precis som TV3 alltid kör James Bond rullarna från första till sista för att sedan börja om.Nu får herrn läsa på lite.
The outer rimjob...Det finns sylta även i the outer rim...![]()