D
Deleted member 4412
Guest
Ville testa ett perlon en gång men det åkte fort ner i soptunnan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ursäkta nu men jag tycker att GMT på perlon flyger ganska bra...Ville testa ett perlon en gång men det åkte fort ner i soptunnan...
Kanske i vissa vinklar på rätt bild men irl flyger det endast ner i sophinkenUrsäkta nu men jag tycker att GMT på perlon flyger ganska bra...
Holy shit, det var då inte lite rock and roll över den looken, men fagert vete gudarnaSUBMARINER på nitat läder....
SUBMARINER på nitat läder....
Tycket tyvärr att låset var lite för litet .
SUBMARINER på nitat läder....
Vart hittar man ens sånt där?
Varför inte löpa linan ut och köpa en Leopard-Daytona? Vad är det för band förresten, blev lite nyfiken nu?Detta band är inte heller dumt!
Jabla edition ala 2015...
Orange är aldrig fel! Aldrig!Bjuder på en till. Dock enligt mitt tycke helt ok kombo på sommaren.
Varför inte löpa linan ut och köpa en Leopard-Daytona? Vad är det för band förresten, blev lite nyfiken nu?
Aha, fint ska det vara! Då vet jag det, tack så mycket.Detta band är ett extremt limiterat band som gavs ut till väl utvalda och värdiga bärare av våg kära @jabla
Hahaha förlåt men det var det fulaste jag settSUBMARINER på nitat läder....
Det är fantastiskt! Byt aldrig.
Är faktiskt jäkligt nöjd över mitt fulsnygga nato!
På riktigt?Gay gay gay, och samtidigt ultrafenomenalt !
Den här kombon? Det passade skapligt rent fysiskt iaf!
Kanske därför folk är så rädda om dem att de inte används.Detta band är ett extremt limiterat band som gavs ut till väl utvalda och värdiga bärare av våg kära @jabla
Sämst hittils, urkDen här kombon? Det passade skapligt rent fysiskt iaf!
Hahaha förlåt men det var det fulaste jag sett
Det här var ju fantastiskt roligt, man tackar för den bjudningen!SUBMARINER på nitat läder....