Mojbjörn
Basic
Det där va ju snyggt!Det här blev ingen hit (men maten va helt ok)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där va ju snyggt!Det här blev ingen hit (men maten va helt ok)
Nej det va varkligen ingen hit, inte irl iafDet där va ju snyggt!
Synd! Tråkigt när det inte blir braNej det va varkligen ingen hit, inte irl iaf
Äh, jag hade det meshet på en transocean egentligen. Det var skitbra på denSynd! Tråkigt när det inte blir bra
Äh, jag hade det meshet på en transocean egentligen. Det var skitbra på den
Med all rätt!Denna fick jag mycket skit för när jag visa upp
Så du, förstår inte problemet. Bejaka dig själv.Tur Bin ladin är ute ur bilden, annars hade han sökt upp mig för att knäcka denna "hottade" terrorist ur mina likstela händer.
Blev så rätt men ändå så fel.
missmatch deluxe!!!Vill nominera @jhellstrom dagens klocka bidrag, även om det är en länk i stället för band. Riktig missmatch från olika tillverkare, designspråk och tidsepoker. Sorry jhellström, men det är bara av omtanke!
Ajabaja, indiansilver är kult och inget man dissar här på KS!Lånad bild från en ebay-annons. På riktigt, hur tänkte säljaren här? "Custom made sterling silver band".....
Lånad bild från en ebay-annons. På riktigt, hur tänkte säljaren här? "Custom made sterling silver band".....
Haha, kan erkänna att jag inte läst in mig på ämnet men är det rätt eller fel band till klockan? Eller är indiansilver alltid rätt? Försöker föreställa mig hur en Daytona skulle se ut på det där bandet...Ajabaja, indiansilver är kult och inget man dissar här på KS!
Skamvrån och läs på ....
Lånad bild från en ebay-annons. På riktigt, hur tänkte säljaren här? "Custom made sterling silver band".....
Indiansilver är alltid rättHaha, kan erkänna att jag inte läst in mig på ämnet men är det rätt eller fel band till klockan? Eller är indiansilver alltid rätt? Försöker föreställa mig hur en Daytona skulle se ut på det där bandet...
Hitade några gamla synder.
TagetIndiansilver är alltid rätt
Helt ok faktist
Är faktiskt jäkligt nöjd över mitt fulsnygga nato!
Finns säkert någon som tycker denna platsar här.
Idag tänkte jag kombinera function & fashion!
På något groteskt sätt ser det faktiskt ganska coolt ut från sidan...
Bäst hittills!!Idag tänkte jag kombinera function & fashion!
Jäklar! Sedan bilden i trådens första inlägg så tror jag denna chockar mest. Grattis?
Bäst hittills!!
dum fråga här. Men hur kommer det sig att ändlänkarna passarDen här kombon? Det passade skapligt rent fysiskt iaf!
Tvi satan!
Idag tänkte jag kombinera function & fashion!