don.h
Basic
ni vet den där känslan när nackhåren reser sig...Inser när jag kollar mina bilder i telefonen att jag är en störd individ... skönt med självinsikt ibland. Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ni vet den där känslan när nackhåren reser sig...Inser när jag kollar mina bilder i telefonen att jag är en störd individ... skönt med självinsikt ibland. Haha
Kolla längre upp i tråden, han har redan självutnämnt sigVill nominera @jhellstrom dagens klocka bidrag, även om det är en länk i stället för band. Riktig missmatch från olika tillverkare, designspråk och tidsepoker. Sorry jhellström, men det är bara av omtanke!
Vill nominera @jhellstrom dagens klocka bidrag, även om det är en länk i stället för band. Riktig missmatch från olika tillverkare, designspråk och tidsepoker. Sorry jhellström, men det är bara av omtanke!
Haha, så då var jag tvåa på bollen i och med att du redan tagit upp det i denna tråd? Det hade jag missat, inte kollat igenom tråden helt. Sköt att du kunde se det själv, man vet ju aldrig, det finns ju "färgblinda" individer.Haha, tack för omnämnandet.
Bytte till länken imorse, postade först här och sedan i Dagens klocka. Kul att du uppmärksammade det.
Även en Tudor SUB har fått bitit i det sura äpplet !
Jag lovar, jag har inte varit utanför dörren med den kombinationen.
Behöll länken men bytte klockhuvud, kan bara konstatera att Omega Seamaster Bondlänk inte funkar värst bra till något.
FörjävligtUnderbar tråd! Bjuder på den här favoriten ur arkivet, tonfisk & alligator:
Skx på armani band tycker det satt äckligt bra... SUCCÈ!
Tror jag kommer att gå emot den "regeln"! Haha nej men var tvungen att provaALDRIG en dykare på läder...
Hitade några gamla synder.
Orange'a bandet tycker jag inte var så tokigt. Låt säga en varm sommardag på en uteservering när vattenHitade några gamla synder.
Vet att jag har en bild med mesh och ändlänkar någonstans, då snackar vi...Sub på mesh är ju skithäftigt, kanske inte rätt men häftigt!
Hitade några gamla synder.
Den översta är underbar!Hitade några gamla synder.
Rätt klocka var att ta i men detta bandet är ju magiskt? Hade ju räckt med bara bandet på armen