Salesmayne
Silver
Den är såld.Går man in genom Myrornas hemsida står det "vinnande bud 449 kr". https://www.myrorna.se/shop/kategori/accessoarer/#nav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är såld.Går man in genom Myrornas hemsida står det "vinnande bud 449 kr". https://www.myrorna.se/shop/kategori/accessoarer/#nav
Den är borttagen. Påpekade problemet med att de blandat ihop två annonser och fick ett mail att d3 skulle ta bort annonserna och göra rätt.Den är såld.
Satt och hoppades denna skulle gå under radarn...
Det där blev ju inge skoj...1.5h innan avslut förstörs allt när de skriver vad det faktiskt är för något de säljer....
1.5h innan avslut förstörs allt när de skriver vad det faktiskt är för något de säljer....
Så går de när man snålar, då förlorar man
Nä jävla piss... Jag trodde jag skulle vinna men icke... Var en av de i topp men i detta spel räknas det ju bara att vinnaDet där blev ju inge skoj...
Lider med dig! Den var fin, riktigt fin!1.5h innan avslut förstörs allt när de skriver vad det faktiskt är för något de säljer....
Yep. Min drömkronograf... Trodde jag skulle plocka den när jag bjöd över 50 men fanns fler sugna....Lider med dig! Den var fin, riktigt fin!
Jag är också intresserad av en förklaring, genuint nyfiken.Jag vet att @Aurum har förklarat någon gång tidigare vad det är, men en repetition skadar aldrig?
Trist!!!Yep. Min drömkronograf... Trodde jag skulle plocka den när jag bjöd över 50 men fanns fler sugna....
Får man inga vettiga svar får man själv leta;Jag är också intresserad av en förklaring, genuint nyfiken.
Var mitt svar inte vettigt?
Tror den som var uppe på tapeten förra gången var identiskt med Omegan, men kan minnas fel. Kvalitetsmässigt är de ju då likvärdiga. Ändå förvånad över prisläget och tycker inte den som såldes på tradera var speciellt snygg. Hade inte lagt mer än 20' för något liknande men det är ju charmen med denna idioti, vi värdesätter saker olika.
Varför tycker du inte den var snygg? Tycker den var grymTror den som var uppe på tapeten förra gången var identiskt med Omegan, men kan minnas fel. Kvalitetsmässigt är de ju då likvärdiga. Ändå förvånad över prisläget och tycker inte den som såldes på tradera var speciellt snygg. Hade inte lagt mer än 20' för något liknande men det är ju charmen med denna idioti, vi värdesätter saker olika.
(var ute och hamrade på min trasiga motorhuv...)
Inte vattentät, lite klen boett med smal glasring. Kronograftavlorna för brett isär. Kladdidgt tryck, lite klumpiga visare som varken är eleganta eller tooliga. Bandhornen var iofs lite koola men var ändå lite runda så stack inte ut speciellt mycket nu.Varför tycker du inte den var snygg? Tycker den var grym
Nej . Förklarade inte galenskapen. Det finns många 40-tals kronografer i den storleken, även med svart tavla som inte går på den här nivån.Var mitt svar inte vettigt?
Kul att man kan tycka så olikaInte vattentät, lite klen boett med smal glasring. Kronograftavlorna för brett isär. Kladdidgt tryck, lite klumpiga visare som varken är eleganta eller tooliga. Bandhornen var iofs lite koola men var ändå lite runda så stack inte ut speciellt mycket nu.
Gör det? Stor kronograf med svart gilttavla från Omega/Tissot etc brukar kosta strömming? Tror det är det mer än verket om jag ska vara ärlig. Har ju denna mkt hellre än en "finspeedy".Nej . Förklarade inte galenskapen. Det finns många 40-tals kronografer i den storleken, även med svart tavla som inte går på den här nivån.
Visst, kombon som du förklarar gör det dyrare, men jag hade inte förstått så dyrt och att det var sådant samlarvärde i klockorna.Gör det? Stor kronograf med svart gilttavla från Omega/Tissot etc brukar kosta strömming? Tror det är det mer än verket om jag ska vara ärlig. Har ju denna mkt hellre än en "finspeedy".
Den som diskuterades innan gick för 100 men vattentät. Personligen tkr jag den idag var snyggare.
Mkt fin men de där millimetrarna är ju dyra. Därför så segt att de ändrade beskrivningen i slutet (de hade först skrivit 35mm)Visst, kombon som du förklarar gör det dyrare, men jag hade inte förstått så dyrt och att det var sådant samlarvärde i klockorna.
Svart fyrtiotals kronograf någon? Inte nödvändigtvis 50k.. (dock inte Lemania verk och bara 35mm)
Roligare i min värld:Kul att man kan tycka så olika
Jag tycker den är svinfin.
Mkt mkt fina är dem onekligen även om jag vurmar för Tissot..Roligare i min värld:
Tissot ja, du har aldrig fastnat vid denna? Jagade den rätt hårt tidigare men kom på att det var Omegan jag ville ha och sedan tyckte jag den blev för dyr...Mkt mkt fina är dem onekligen även om jag vurmar för Tissot..
Tack också för att ni dissar lite - känns lite mindre skit att jag "snålade" nu, även om jag ändå gärna hade haft den...
Kronometer Sthlm var mkt fin! EP40?
Menmen då fortsätter väl guldjakten igen nu då
Den har jag inte jagat men ser ball ut! Du får gärna berätta mer.Tissot ja, du har aldrig fastnat vid denna? Jagade den rätt hårt tidigare men kom på att det var Omegan jag ville ha och sedan tyckte jag den blev för dyr...
Vattentät, 34 mm, Lemania 1280 och en fin tavla med försänkta kronograftavlor. Vet egentligen inte mer än så, vet inte heller vad de kostar idag. Då var det e bit under 10'.Den har jag inte jagat men ser ball ut! Du får gärna berätta mer.
Ok tack!Vattentät, 34 mm, Lemania 1280 och en fin tavla med försänkta kronograftavlor. Vet egentligen inte mer än så, vet inte heller vad de kostar idag. Då var det e bit under 10'.
Jag jagade den när de kostade runt 10. Nu är det nog min 20+ för något i det skicket trots sina 34mm. Hade valt Tissot före OmeganTissot ja, du har aldrig fastnat vid denna? Jagade den rätt hårt tidigare men kom på att det var Omegan jag ville ha och sedan tyckte jag den blev för dyr...
Fel val, men båda är fina så kan leva med det...Jag jagade den när de kostade runt 10. Nu är det nog min 20+ för något i det skicket trots sina 34mm. Hade valt Tissot före Omegan