Enoch
Basic
Vill knappt tänka på vad de är villiga att betala för ett fint exemplar hos en uppblåst instagramhandlareAsiaterna älskar de där känns det som, iaf av min insta att döma.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill knappt tänka på vad de är villiga att betala för ett fint exemplar hos en uppblåst instagramhandlareAsiaterna älskar de där känns det som, iaf av min insta att döma.
Provade ”sad”-ikonen för första gången, kändes bra!Har vill ha en stardust , denna hade iofs fel tavla , men en bra början.
Vet faktiskt inte , hade väl börjat försöka polera upp bef.Provade ”sad”-ikonen för första gången, kändes bra!
OT: hur svårt är det att hitta nytt glas till den där?
Har vill ha en stardust , denna hade iofs fel tavla , men en bra början.
Landar väl på strax över 20 efter avgifterna? Vad brukar dom gå för? 20-25?Satt och följde denna online men när jag skulle bjuda så var jag utloggad. Blev ju prisvärd.
Dom brukade gå för det innan sommaren. Nu annonseras de för 25-30 och verkar bli sålda. Ofta väldigt repiga också.Landar väl på strax över 20 efter avgifterna? Vad brukar dom gå för? 20-25?
Coolt med "svensktstål" Tror aldrig jag sett/tänkt på det förutGlömde bort denna
Någon här som köpte?
Ja den såg väldigt välbyggd ut, tidig vattentät kronograf i stål. Ångrar lite att jag inte var med och budade även fast den landade på drygt 12k ink avgifter + att man nog får räkna med en service också.Coolt med "svensktstål" Tror aldrig jag sett/tänkt på det förut
Sluta plåga dig själv
Den här. Fortfarande. Våren 2019. Helvetes jävla skit.
Blancpain, Klockor - Varunummer 1 531 586
BLANCPAIN, Bathyscaphe (Swiss Made T< 25 MC), Cal R337 (Rayville), Serie nr. 206968, herrur, 37 mm, stål, automatisk, plexiglas, datum, läderband, ca 1976.www.kaplans.se
Råkade se den igen häromdagen. Jag överlever. Men jag stod med den i handen...Sluta plåga dig själv
Ingen chans att kunna köpa den?Råkade se den igen häromdagen. Jag överlever. Men jag stod med den i handen...
Nu menar du? Vet inte vem som köpte. Ligger ett par (sämre) ex på marknaden för typ $12-1300.Ingen chans att kunna köpa den?
Aha det var annonsen du snubblade över igen häromdagen? Ja du lär nog få fortsätta att vara lite bitter framledes då en i det skicket för de pengarna inte lär komma igen på ett tag. Men som alltid vet man ju aldrig var det hade slutat när två vill ha samma sakNu menar du? Vet inte vem som köpte. Ligger ett par (sämre) ex på marknaden för typ $12-1300.
Ja, otydligt formulerat ser jag nu. Jag stod med den i handen på förhandsvisningen. Såg annonsen häromdagen. Men, vi vänder blad, går vidare...Aha det var annonsen du snubblade över igen häromdagen? Ja du lär nog få fortsätta att vara lite bitter framledes då en i det skicket för de pengarna inte lär komma igen på ett tag. Men som alltid vet man ju aldrig var det hade slutat när två vill ha samma sak
Köpte du den?Tycker inte att du ska gråta dig fördärvad.
Nu efter att ha läst på lite mer så framgår det att batteribyte är ett jävla rövarbete och att det, i princip, är omöjligt med delar om någonting fattas den.
Får väl se hur den artar sig...
Yes.Köpte du den?
Köpte du den?
Avseende auktioner man missat på lokala pantbanker så har @Rozzy möjligen gett mig mest ångest genom alla tider pga Royal Oaken som han nöp på den lokala pantbanken i Östersund när jag var ute och reste.. Han har till och med en tråd om det som en liten reminderFör 10-12 år sedan hade min lokala pantbank en hemmasnickrad auktionssida som inte så många kände till.
Där dök det upp en wide ”O” Kermit. Försökte sälja mina DJs för att bjuda men fick inget napp. Har för mig att den gick för 26k.
Hade nog varit en keeper.
Grym tråd f.ö. https://klocksnack.se/threads/audemars-piguet-royal-oak-en-rolig-historia.23084/Avseende auktioner man missat på lokala pantbanker så har @Rozzy möjligen gett mig mest ångest genom alla tider pga Pateken som han nöp på den lokala pantbanken i Östersund när jag var ute och reste.. Han har till och med en tråd om det som en liten reminder
Definitivt. Senaste på Kaplans (med enklare tavla och utan länk, om jag inte missminner mig) gick för över 10.Blev inte denna väldigt billig? Även fast den inte fungerar... Original oyster med romersk tavla, inte vanligt alls. Gick ut idag
IWC SCAFFHAUSEN Yacht Club Automatic
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-13 15:49:49. Köp & sälj begagnade & oanvända IWC herrklockor på Tradera.www.tradera.com