Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, hade varit kaxigt på dagis.Fan jag glömde denna.. 26mm dykare som jag tänkte min klocknörd till 3åring skulle ha...
Varunummer 1 726 385
Omega Seamaster, damur, 26mm, stål, quartz-går ej, datum, snr 54906273, originalarmband ca16cm med viklås, saknar tillbehörwww.kaplans.se
Haha ja. Han skulle iofs inte få ha den på dagis. Rätt mkt skaderisk för båda. Men han älskar verkligen klockor så den hade varit riktigt cool på honom och faktiskt passa storleksmässigt när han kan börja ha en klocka på sig dagligen.Ha ha, hade varit kaxigt på dagis.
Den skulle man sett. Sålde min för typ 90Missade precis denna tidiga 69-70 Zenith A384 på Tradera. Blev dumsnål eftersom den låg på väldigt låg nivå länge! En eller kanske båda kronograf-knapparna är bytta, annars grymt originalskick. Bör kunna gå att sälja för minst 90kkr direkt
ZENITH EL PRIMERO !
Utropspris: 36000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-03 12:06:41. Köp & sälj begagnade & oanvända Zenith herrklockor på Tradera.www.tradera.com
Ja, en vet ju inte vad den vinnande budgivaren hade som max, men den hade nog gått att få för 20-25k under marknadsvärdet. Trodde jag kunde snipea ännu lägre! Det är ju fasen tjänstefel av en KlockjägareDen skulle man sett. Sålde min för typ 90
Aha, den jag tipsade om, den var mysigMissade precis denna för att jag snålade. Detta kommer jag nog tänka på ett tag framöver...
Ja precis den. Tackar för tipset! tyvärr snålade jag men helt underbar var denAha, den jag tipsade om, den var mysig
Ja, den där såg fin ut.
Glömde bort denna, förutom fel krona såg den väldigt skarp ut
Ja det är inte ofta man ser fina exemplar tyvärr och var länge sedan dessa bra kostade under 20k..Ja, den där såg fin ut.
Går ju verkligen tjugo runda på en skarp.
Fel visare eller? Fel krona repig baksida...kändes som det kunde vara hopbygge(?)
Glömde bort denna, förutom fel krona såg den väldigt skarp ut
Ja nu när du säger det ser visarna för långa ut, det missade jag faktiskt. Fel krona och repigt baklock räknade jag med.Fel visare eller? Fel krona repig baksida...kändes som det kunde vara hopbygge(?)
Tack, att du glömde bort Lemania 18K.Gråter kanske inte men glömde bort denna 18k Lemania som såg väldigt fin ut.
Känner mig lite snål som gav upp i sluttampen på denna. Rätt ok pris ändå, även med avgift och (dyr) frakt. Under 5k
Certina - Turtle DS - Men - 1960-1969
Antique Citizen brand men's wristwatch, automatic, in fair condition with signs of use. Dial with a gold background and a steel case and bracelet. Diameter of the sphere 3; 8cm Strap length 13 cm It is sent protected, insured and with tracking.www.catawiki.com
Trist! Vad är billigt för en sådan?Glömde tiden på denna. Den gick såklart billigt även med tull & moms inräknat...
Den såldes för 1750 kr + frakt (2300 kr + frakt om någon utanför usa köpte) Tänkte själv lägga lite över 3 De brukar dock kosta ännu mer. Väldigt varierande resultat på auktionerTrist! Vad är billigt för en sådan?
Låter ju sansat relativt mycket annat militärt. Det blir mer pang för pengen när de är ett par millimeter mindre.Den såldes för 1750 kr + frakt (2300 kr + frakt om någon utanför usa köpte) Tänkte själv lägga lite över 3 De brukar dock kosta ännu mer. Väldigt varierande resultat på auktioner
Ja verkligen! Det finns väldigt mycket pang för pengen i ww2 & vietnam-era militärklockorna. I alla fall de "vanligare" modellerna så som a-11, a-17, gg-w-113 Mil-w-xxxx etc. Tycker definitivt de borde kosta mer med tanke på vad man får. Ofta är nya re-issues dyrare än originaletLåter ju sansat relativt mycket annat militärt. Det blir mer pang för pengen när de är ett par millimeter mindre.
Sjukt cool klocka, men den skulle man gärna haft med bra world timer vridring.
Nänä.