Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter det inte i glaset?Ingen rolig tavla det där. Vad gick den för?
Ser väl jättefin ut?Ingen rolig tavla det där. Vad gick den för?
Tycker den ser fin ut?Ingen rolig tavla det där. Vad gick den för?
Tycker ändå det är rätt dyrt men kanske är vad de borde kosta.Tycker den ser fin ut?
23+ provis
Tycker den ser fin ut?
23+ provis
Sitter det inte i glaset?
Ser väl jättefin ut?
Superskick, tror jag. Dansk som vann, kanske @tdn-dk ?Fegade ur på slutet pga halvdana bilder.. Tror dock den kan vara i skapligt skick. Någon här som knep?
Har för mig att det legat en likadan på K&S nyligen. Osäker på pris dockHelvete... La bud på ebay med 3 sekunder kvar men fick error-meddelande och hann inte skriva in igen. Slutade en bra bit under mitt maxbud
Har för mig att det legat en likadan på K&S nyligen. Osäker på pris dock
Riktigt grym!
Edit: gjorde ett snabbt sök, men hittade den inte. Kanske var ngn av alla andra sidor som man härjar runt på som jag sett den på - sorry =/
Jag gillar dem. Här är min på elite länken. Väldigt prisvärda klockor. Synd att du missade den.Helvete... La bud på ebay med 3 sekunder kvar men fick error-meddelande och hann inte skriva in igen. Slutade en bra bit under mitt maxbud
Yes, här är den. Tror jag gav 14 på länk. Brukar gå för 10-15k. Men ganska ovanligHar för mig att det legat en likadan på K&S nyligen. Osäker på pris dock
Riktigt grym!
Edit: gjorde ett snabbt sök, men hittade den inte. Kanske var ngn av alla andra sidor som man härjar runt på som jag sett den på - sorry =/
Tack, då var jag inte helt snurrig trots allt. Är en magiskt cool klocka, men jag reagerade på samma vis som du angående priset.Denna ligger på KS men tycker personligen att priset är lite orealistiskt. Den på ebay slutade på 5500 med oklar funktion utan originallänk men i bättre skick och med tillbehör.Avslutad - Omega 198.0034 Electronic f300hz (nytt pris+nya bilder)
Hej, säljer min Omega 198.0034 Electronic f300hz på original länk. Klockan är Gold filled på 80 microns med en underbar champagne tavla i unik utförande med en blå Lapis Lazuli sten i mitten. Klockan håller tiden inom COSC samt datum och dag växlar som det ska, fungerar felfri. Opolerad klocka...klocksnack.se
Tror inte det är stentavla heller.Helvete... La bud på ebay med 3 sekunder kvar men fick error-meddelande och hann inte skriva in igen. Slutade en bra bit under mitt maxbud
Jag hoppade också den. Orkade inte riktigt efterforska om tavlan var ok eller inte, bilderna var inte så bra heller. Om den är orörd bör det ju vara ett riktigt fyndpris!RARE Vintage TISSOT CHRONOGRAPH 3 Register Cal. Lemania 1280 ref.804a | eBay
RESTO DEL MONDO 20.www.ebay.com
Glömde/struntade i denna i tron att den skulle bli dubbelt så dyr. Feck.
Jag hoppade också den. Orkade inte riktigt efterforska om tavlan var ok eller inte, bilderna var inte så bra heller. Om den är orörd bör det ju vara ett riktigt fyndpris!
RARE Vintage TISSOT CHRONOGRAPH 3 Register Cal. Lemania 1280 ref.804a | eBay
RESTO DEL MONDO 20.www.ebay.com
Glömde/struntade i denna i tron att den skulle bli dubbelt så dyr. Feck.
Jag hoppade också den. Orkade inte riktigt efterforska om tavlan var ok eller inte, bilderna var inte så bra heller. Om den är orörd bör det ju vara ett riktigt fyndpris!
Nedrans! Jag tror på den trots kassa bilder. Bra pris!Tänkte samma som du. Men skulle inte bli förvånad om man blev tvungen att bita sig i läppen heller.
Var det så mycket att gråta ut över då?Glömde. Fuck.
Glömde. Fuck.
Inte varje dag det går en Calatrava för de pengarna.Var det så mycket att gråta ut över då?