• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden där vi gråter ut över missade auktioner

64D55D43-AADF-468A-91CB-24EDDA221FDB.jpeg

😢😢

Tycker den ser fin ut?
23+ provis
Tycker ändå det är rätt dyrt men kanske är vad de borde kosta.

Man fick ju tex den fina Record på tradera billigare och det känns som en långt roligare klocka än ovan, iaf för mig:

Börjar med att tacka för en fantastisk tråd! Lärorik som få, med inblick i hur auktionsvärlden funkar, tips på fula tricks att hålla utkik efter, och inte minst känslan av att man inte är den enda i hela världen som förlorar nattsömn över klockor 😴
Passar också på att gråta ut över en förlorad Olma Starlet med det fulsnyggaste armband jag skådat och måste erkänna att efter trådläsning känns det ok att sörja en miss på 50 spänn.

Missade denna hyllning till Submariner från Adec tidigare ikväll. Hade aldrig hört talas om märket tidigare, men lärde mig snart att det är något som brukade tillhöra Citizen. Ångrar att jag inte budade med tanke på att den gick så pass billigt och verkar ha varit i mycket bra skick.

Bilagor

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    56.7 KB · Visningar: 33
Skit oxå, glömde bort dag och tid.
0.png

Från Kaplans den 11 Maj.

Helvete... La bud på ebay med 3 sekunder kvar men fick error-meddelande och hann inte skriva in igen. Slutade en bra bit under mitt maxbud :(
1655147350350.png
1655147374976.png
Har för mig att det legat en likadan på K&S nyligen. Osäker på pris dock
Riktigt grym!

Edit: gjorde ett snabbt sök, men hittade den inte. Kanske var ngn av alla andra sidor som man härjar runt på som jag sett den på - sorry =/

Senast ändrad:
Riktigt grym!

Edit: gjorde ett snabbt sök, men hittade den inte. Kanske var ngn av alla andra sidor som man härjar runt på som jag sett den på - sorry =/
Denna ligger på KS men tycker personligen att priset är lite orealistiskt. Den på ebay slutade på 5500 med oklar funktion utan originallänk men i bättre skick och med tillbehör.

Helvete... La bud på ebay med 3 sekunder kvar men fick error-meddelande och hann inte skriva in igen. Slutade en bra bit under mitt maxbud :(
1655147350350.png
1655147374976.png
Jag gillar dem. Här är min på elite länken. Väldigt prisvärda klockor. Synd att du missade den.
Riktigt grym!

Yes, här är den. Tror jag gav 14 på länk. Brukar gå för 10-15k. Men ganska ovanlig 💰
20220613_234656.jpg
20220613_234702.jpg

Denna ligger på KS men tycker personligen att priset är lite orealistiskt. Den på ebay slutade på 5500 med oklar funktion utan originallänk men i bättre skick och med tillbehör.
Tack, då var jag inte helt snurrig trots allt. Är en magiskt cool klocka, men jag reagerade på samma vis som du angående priset.

Glömde/struntade i denna i tron att den skulle bli dubbelt så dyr. Feck.
A4F5B946-3264-4A82-A2EE-FB603013B4F2.png

Jag hoppade också den. Orkade inte riktigt efterforska om tavlan var ok eller inte, bilderna var inte så bra heller. Om den är orörd bör det ju vara ett riktigt fyndpris!

Tänkte samma som du. Men skulle inte bli förvånad om man blev tvungen att bita sig i läppen heller.
Nedrans! Jag tror på den trots kassa bilder. Bra pris!

Tillbaka
Topp