Sjobedan
Silver
Vad går de för numera?Har nu förlorat 3 auktioner på gamla Cartier-must-tankar varav två under föregående helg. Till och med de genomnötta budar folk som bara den på. Nu skiter jag i tankarna, f***ck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad går de för numera?Har nu förlorat 3 auktioner på gamla Cartier-must-tankar varav två under föregående helg. Till och med de genomnötta budar folk som bara den på. Nu skiter jag i tankarna, f***ck
För mycketVad går de för numera?
Väldigt fin!Typiskt att jag ska vara så jäkla snål ibland...
BWC med fin tavla. Lemania 1340 verk.
Den längst till höger kan jag tänka mig att sälja. (Mint! Kommer med låda, utan cert på cartier band och spänne)För mycket
Det var billigt! Fina knivar med.
Hade högsta budet och glömde sedan bort avslutningen av auktionen! Riktigt fin Seamaster 2846 med fantastisk tavla med den fina treenigheten zon, våffla och hårkors! Grattis till den som knep den
OMEGA SEAMASTER Armbanduhr, Stahl, Automatik, 1950er Jahre.
Ref.-Nr. 2846-1-SC Werks-Nr. 14654191 Kaliber-Nr. 501 Armband nicht original, Leder. Verkaufen Sie keine Originale. Durchmesser 34mm.auctionet.com
Kikade på den men måste ändå fråga de mer kunniga, ska inte korset gå mitt igenom 6:an?Hade högsta budet och glömde sedan bort avslutningen av auktionen! Riktigt fin Seamaster 2846 med fantastisk tavla med den fina treenigheten zon, våffla och hårkors! Grattis till den som knep den
Ref.-Nr. 2846-1-SC Werks-Nr. 14654191 Kaliber-Nr. 501 Armband nicht original, Leder. Verkaufen Sie keine Originale. Durchmesser 34mm.auctionet.com
Ja, eller kanske 6:an borde vara centrerad. Svårt det där med hårkors, men jag tycker helheten ser bra ut.Kikade på den men måste ändå fråga de mer kunniga, ska inte korset gå mitt igenom 6:an?
Tack!Hade högsta budet och glömde sedan bort avslutningen av auktionen! Riktigt fin Seamaster 2846 med fantastisk tavla med den fina treenigheten zon, våffla och hårkors! Grattis till den som knep den
men va f-n, en sån får man bara inte missaDen här missade jag tyvärr på minuten med
näst högsta bud. Grattis till vinnaren, hoppas du finns här någonstans.
Surt! Måste vara toppenpris oxå för att rub it in lite?Den här missade jag tyvärr på minuten med
näst högsta bud. Grattis till vinnaren, hoppas du finns här någonstans.
Surt! Måste vara toppenpris oxå för att rub it in lite?
Kan vara så att det inte kom något pling, ibland är aviseringarna från Tradera tysta upplever jag det som (iaf på min telefon...)Missade just den här jag hade span på. Hörde inte 3-minuters plinget.
Har nog aldrig sett en Suverän utan minut-index eller sådär stor subsekund, så i bästa fall är nog tavlan tvättad eller från annan referensInget direkt gråt, men var subsekund tavlan så här stor, så att den nästan gick upp till mitten? Säljaren har tidigare sålt en del oanvänt från gamla urmakerier, så mycket har varit helt reko.
Mekaniska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Mekaniska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Fasiken jag glömde av den helt hade satt den på bevakning tillochmed, men visst var det en icke swiss boett?Missade denna 18k Omega Constellation med enstaka euros precis.. fanfanfan
Segt.. Tror ändå den blev rätt prisvärd..?Fasiken jag glömde av den helt hade satt den på bevakning tillochmed, men visst var det en icke swiss boett?
Vet inte hur mycket icke swiss made boetter drar ner priset men en del tror jag, sen var det svårt att se vilket skick tavlan var i men den är väl i guld också?Segt.. Tror ändå den blev rätt prisvärd..?
Stämmer att det var en icke swiss boett.
Försökte kolla runt lite angående det men hittade inget..Vet inte hur mycket icke swiss made boetter drar ner priset men en del tror jag, sen var det svårt att se vilket skick tavlan var i men den är väl i guld också?
Tycker denna gick oväntat billigt. Har velat ha en svarttavlad Suverän ett tag. Detta kanske inte är en en Suverän? Men fin!