Fin tavla och kul boett, hade väl kunnat lösa en glasring tänker jagVar det så mycket att gråta ut över då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin tavla och kul boett, hade väl kunnat lösa en glasring tänker jagVar det så mycket att gråta ut över då?
Plåster på såren?Fekk, en kollega kom in och pratade som att det inte fanns någon morgondag. Telefon på ljudlös så missade såklart notiserna
Tack för tipset! Lite liten men ska fundera på detPlåster på såren?
Mekaniska klockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Mekaniska klockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Vart oxå sugen på den, läste på en del om denna ”one man show” och hans arbete - rikrigt fina alster.Kan inte bestämma mig för om det var dumt att inte haka på högre, galet häftig boett och urtavla likaså. Men för en väldigt udda fågel… tja. Lite ångerfull är jag.
https://www.bukowskis.com/en/lots/1418238-cedric-johner-abyss-wristwatch-39-mm
Ser ut som att den ligger ute till försäljning igen.Någon här som knep? Trodde den skull hoppa iväg bra mycket mer. Synd man inte hade kulorna
Det måste väl vara något annat eftersom den är automatisk?Inget direkt gråt då jag inte tänkte köpa den, men var det någon som eventuellt knep en cal 135? Eller är det ett annat Urverk i dessa?
ARMBANDSUR, guld på stål, automat, Zenith, 1900-talets andra hälft.
Diameter ca. 34 mm.auctionet.com
TIL, tack!Det måste väl vara något annat eftersom den är automatisk?
Sitter ganska troligt ett 25xx P C i den, lite beroende på ålder.Inget direkt gråt då jag inte tänkte köpa den, men var det någon som eventuellt knep en cal 135? Eller är det ett annat Urverk i dessa?
ARMBANDSUR, guld på stål, automat, Zenith, 1900-talets andra hälft.
Diameter ca. 34 mm.auctionet.com
Typiskt att jag ska vara så jäkla snål ibland...
BWC med fin tavla. Lemania 1340 verk.
Håller med! Lite över 6000 kr landade den på. Klart mindre än andra auktionsresultat jag sett längre bakTavlan i all ära, men visaren var ju ballast. Vad gick den för?
Håller med! Lite över 6000 kr landade den på. Klart mindre än andra auktionsresultat jag sett längre bak
Kan inte vinna allt tyvärr Det dyker säkert upp flerJa det låter fair. Synd att du missade den!
https://www.tradera.com/profile/items/2990375/hejjoel - välj att följa användaren och invänta annons, sedan kontakta via meddelande. Borde funka?Ber om ursäkt om jag postar helt fel, men önskar att komma i kontakt med en tradera-medlem som heter ”hejjoel”, nån som känner till herrn tro? Missade såklart en auktion och nu jagar jag lite efter vinnaren…
Smart idé! Tänkte inte så långt, letade lite som en tok efter nått sätt att kontakta medlemmen men så smidigt var det visst inte thanks anyway!https://www.tradera.com/profile/items/2990375/hejjoel - välj att följa användaren och invänta annons, sedan kontakta via meddelande. Borde funka?
Bättre köpa solitt från andra tillverkare då kan jag tycka.Har nu förlorat 3 auktioner på gamla Cartier-must-tankar varav två under föregående helg. Till och med de genomnötta budar folk som bara den på. Nu skiter jag i tankarna, f***ck
Attans.. någon här som nöp den ?
Jag släppte den för tidigt alltså ? Har för dålig koll på modellen prismässigt verkar det somWhat! Gick den inte högre? Jag hade som släppt den.
Är detta billigt? Betyder det att man betalar 20’ för tavlan?What! Gick den inte högre? Jag hade som släppt den.
Är detta billigt? Betyder det att man betalar 20’ för tavlan?