• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

FlipSwede

Audemars
Tomheten är brutal. Lider med dig. Men verkligen strongt att ta det svåra beslutet.
Ja det är ensamt.

Men Angel har nog varit på besök från andra sidan och tittat till mig....
Kunde ha svurit på att jag låste garagedörren....Men den stod på glänt imorse.
En springa stor nog för henne att slinka igenom.....

20230526_085529.jpg
 

martaSM30

Audemars
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt med njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛
 
Senast ändrad:

BRATTÅS

Panerai
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt men njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛
Jag beklagar förlusten av en kär familjemedlem. Vet hur det känns.
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt men njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛

Beklagar sorgen 😔
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt men njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛


Beklagar sorgen ❤️😢

Fy fan! Inget roligt beslut man måste ta, men man får göra det för djurets bästa. Är snart 2 år sedan våran lilla Klasse blev dålig och vi blev tvungna att åka akut till vettiisen.

Är som det hände igår, kommer aldrig att glömma hur han somnade in i mina armar ❤️
 
Senast ändrad:

sjökvist

<—Axel Nilson
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt men njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛
beklagar sorgen, att behöva skiljas från sin katt är som att förlora ett barn, sorgen ger inte med sig trots att tiden går.
jag lider verkligen med er.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Vila i frid Tango❤️
1867AF4E-3726-46F0-82C5-7C42DB89DCE9.jpeg
Han hade haft njurproblem ett tag men nu i senaste dagarna var det som att hela hans kropp stängde ner. Jobbigt beslut att ta hos veterinären men en 18-årig katt men njursvikt är svårt.

Förra året var han på Gotska Sandön, iaf på pappret.
IMG_7607.jpeg

Ni som har era missar, ge dem en extra klapp idag💛

Jag beklagar din förlust och har gett vår katt extra skinka idag.

Till några av er andra (kanske fel tillfälle, men jag tycker ändå det är värt att ta upp för framtiden då jag tycker det är viktigt):
 

martaSM30

Audemars
Beklagar sorgen 😔

Beklagar sorgen ❤️😢

Fy fan! Inget roligt beslut man måste ta, men man får göra det för djurets bästa. Är snart 2 år sedan våran lilla Klasse blev dålig och vi blev tvungna att åka akut till vettiisen.

Är som det hände igår, kommer aldrig att glömma hur han somnade in i mina armar ❤️

beklagar sorgen, att behöva skiljas från sin katt är som att förlora ett barn, sorgen ger inte med sig trots att tiden går.
jag lider verkligen med er.

Jag beklagar din förlust och har gett vår katt extra skinka idag.

Till några av er andra (kanske fel tillfälle, men jag tycker ändå det är värt att ta upp för framtiden då jag tycker det är viktigt):
Tack💛
 
Topp