• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Det var väldigt ledsamt att höra.
Jag var iallafall förberedd på att Angel's tid var påväg att ta slut långt innan jag tvingades ta beslutet.

Angel skickar dig/er en huvudbump från andra,sidan Regnbågsbron

20230418_153116.jpg


Tack. Angel och Wilson ja, de kan kanske jaga fjärilar ihop. 😇
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Får jag presentera: Katarina!
IMG_9438.jpeg

IMG_9437.jpeg
IMG_9436.jpeg

👆🏼I morse👆🏼
Flyttade hem till oss igår kväll. Lite försiktig, mycket nyfiken och mycket vänskaplig.
Efter att ha sprungit upp på köksbordet och över middagstallrikarna har hon nu kommit till ro i soffan.
IMG_9478.jpeg
Man kan nästan tro att Joey har döpt katten #vännerreferens

Fin! Och bra namn!
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Usch fy tusan…usch…det känns grabbar.

Hoppas dessa 11åringar lever länge och bidrar till glädje här hemma och på tråden. Vi alla tre är ledsna…

IMG_0504.jpeg

Vid misstanke om att något inte står rätt till, åk till djurdoktorn. 😞
Just katter är ju så duktiga på att maskera sin smärta. Vår andra katt hade TR / FORL som de upptäckte under en rutinkontroll och det är ju ett smärtsamt tillstånd. Men katten visade noll symtom.

Senioren har ändå haft det bra hos oss men jag inte låta bli att tänka att man borde ha upptäckt symtomen och agerat tidigare.
Gud vad jag saknar honom.
 
Topp