Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser den ut så där så får man det!Så vacker. Visst får man säga så om sin egen katt?
Stackarn! Vi fick tipset om att köra laktulos till våran 1-åring från veterinären nyss. Han har varit sjuk i drygt 1 vecka men nu börjar han härja inomhus igen. Helt galen! Skönt!Stackars Bulleglufsen, han har gått och blivit hård i lilla magen! Vi har försökt att massera den, men vi har inte fått igång den!
Tydligen ska messmör göra susen, om inte så blir det att köpa laxeringsmedel…
Håller tummarna.Jag och Bulleglufsen är hos djurdoktorn för lilla maggen! Får verkligen hoppas att han bara är hård i magen!
Sov gott du också Affe. Det ordnar sig.Bulleglufsen blir kvar över natten, alla värden var bra förutom njurarna som varven aning höga! Nu ska dom ge han dropp och rensa skithålet!
Var snäll mot tjejerna nu BuLLis, vi syns imorgon då…
Natti-Natti!
Underbart. Tack för återkoppling.Vi fick hämta hem Bulleglufsen igår kväll! Och det var fantastiskt och se vilken skillnad det var på katten på bara ett dygn!
Vi åkte ju in med han för han hade hård mage och svårt att göra nummer 2.
Dom tog ju ett flertal prover på han, alla såg bra ut, förutom att han hade något förhöjda värden på njurarna!
Dom petade i han dropp, fick igång magen, såg att han gick på toan, där han gjorde det han skulle och att han åt mat själv!
Det var en enorm känsla när tjejen som ringde upp berättade att han var klar för att hämtas! Så var det sjukt kul när hon berättade att pratade/jamade hela tiden!
Då sa jag att det var glada nyheter och att han garanterat är sitt vanliga jag igen!
Ja fy SATAN det var några mindre roliga timmar, men nu är du hemma GUBBEN. Och det är jag och Los Tantos tacksamma för!
Känner igen det där. Svårt att motstå. Stina la märke till när husse skulle till jobbet imorse och intog därför taktisk position för att fördröja
nån vill ha uppmärksamhet.
Självklart fick han det!
Beklagar förlusten av en familjemedlem. Vet alltför väl hur det känns.Lite tråkiga nyheter idag tyvärr, i en av dom trevligaste trådarna på KS. Ebbe, med en månad kvar till 17 år, har idag lämnat jordelivet efter en kort tids sjukdom. Troligen en kombination av njursvikt och en lättare hjärnblödning. Med tanke på hur dåligt han verkade må dom sista dagarna var beslutet enkelt. Han var knappt ett år när han kom hem till oss och har alltså varit min trogna killkompis i familjen under 16 kärnfriska år tills nu. Hoppas att du får det bra på andra sidan och vi saknar dig redan!
Det här är den sista bilden jag tog på honom för en annan tråd i fredags och det lär tyvärr inte bli flera, så i fortsättningen får ni nöja er med Tella.
Lite tråkiga nyheter idag tyvärr, i en av dom trevligaste trådarna på KS. Ebbe, med en månad kvar till 17 år, har idag lämnat jordelivet efter en kort tids sjukdom. Troligen en kombination av njursvikt och en lättare hjärnblödning. Med tanke på hur dåligt han verkade må dom sista dagarna var beslutet enkelt. Han var knappt ett år när han kom hem till oss och har alltså varit min trogna killkompis i familjen under 16 kärnfriska år, tills nu. Hoppas att du får det bra på andra sidan och vi saknar dig redan!
Det här är den sista bilden jag tog på honom för en annan tråd i fredags och det lär tyvärr inte bli flera, så i fortsättningen får ni nöja er med Tella.
Beklagar förlusten.Lite tråkiga nyheter idag tyvärr, i en av dom trevligaste trådarna på KS. Ebbe, med en månad kvar till 17 år, har idag lämnat jordelivet efter en kort tids sjukdom. Troligen en kombination av njursvikt och en lättare hjärnblödning. Med tanke på hur dåligt han verkade må dom sista dagarna var beslutet enkelt. Han var knappt ett år när han kom hem till oss och har alltså varit min trogna killkompis i familjen under 16 kärnfriska år, tills nu. Hoppas att du får det bra på andra sidan och vi saknar dig redan!
Sagt och gjort!
Hur tar Tella det?
beklagar förlusten, jag vet vilket helvete det är att gå igenom detta.Lite tråkiga nyheter idag tyvärr, i en av dom trevligaste trådarna på KS. Ebbe, med en månad kvar till 17 år, har idag lämnat jordelivet efter en kort tids sjukdom. Troligen en kombination av njursvikt och en lättare hjärnblödning. Med tanke på hur dåligt han verkade må dom sista dagarna var beslutet enkelt. Han var knappt ett år när han kom hem till oss och har alltså varit min trogna killkompis i familjen under 16 kärnfriska år, tills nu. Hoppas att du får det bra på andra sidan och vi saknar dig redan!
beklagar förlusten, jag vet vilket helvete det är att gå igenom detta.