Kattleksaker som är mest uppskattade ; papper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Katter är ju grymt trevliga, och olika raser är rätt olika till lynnet. Vissa är väldigt sällskapliga och följer efter en som en hund och andra väldigt självständiga och behöver mindre attention.Ena barnet går inte i skola och vi föräldrar funderar på det där med djur som stöttning/pepp. Jag gillar katt men frugan är allergisk men säger ja till hund.
Jag pallar inte ansvaret med en hund. Jag gör redan för mycket i livet. Katten behöver också engagemang men har inte samma behov som en doggis.
Idag var vi på en kattutställlnig allihop. Alla barnen pepp men yngsta tappade sugen rätt snabbt när det inte var typ katter o köpa som en zoosffär. ”Mamma, vi tar den där”. Nej, det är en utställning de vill inte kränga sina kissar…
Iallafall. Skulle potentiellt kunna bli en sibirisk kisse( allergivänlig). Nån som har här? Min mor har haft uppfödning på sånna för 20 år sedan så har ju viss koll på läget. Helst hade jag nog tagit abessinier men då behöver jag byta fru.
Aja, sköna pix här i gruppen!
Rex-katter sägs vara allergivänliga. Här är min brors och hans frus två Devon Rex.Ena barnet går inte i skola och vi föräldrar funderar på det där med djur som stöttning/pepp. Jag gillar katt men frugan är allergisk men säger ja till hund.
Jag pallar inte ansvaret med en hund. Jag gör redan för mycket i livet. Katten behöver också engagemang men har inte samma behov som en doggis.
Idag var vi på en kattutställlnig allihop. Alla barnen pepp men yngsta tappade sugen rätt snabbt när det inte var typ katter o köpa som en zoosffär. ”Mamma, vi tar den där”. Nej, det är en utställning de vill inte kränga sina kissar…
Iallafall. Skulle potentiellt kunna bli en sibirisk kisse( allergivänlig). Nån som har här? Min mor har haft uppfödning på sånna för 20 år sedan så har ju viss koll på läget. Helst hade jag nog tagit abessinier men då behöver jag byta fru.
Måste vara tröstlöst att vara en sån skicklig jägare men så ser man ut som en lysande snöboll mot det grönaBlev en tur i skogen med vår pälsboll i helgen
![]()
![]()
![]()
Haha, ja hon sticker verkligen ut..Måste vara tröstlöst att vara en sån skicklig jägare men så ser man ut som en lysande snöboll mot det gröna![]()
Fick en present av Bonnie nu på morgonen. Hon är ju innekatt, men det här är den andra fågeln som hon fångat på balkongen. Hon fick lite extra kattgodis som tack för bidraget till hushållet.
![]()
Varit ute två gånger senaste timmen och frågat om hon vill komma in, men icke. Hon ska tydligen vara ute i kylan.
![]()
Nu har hon varit inne en stund, men är ute igen. Passade på att lägga dit en liten matta som extra isolering.
![]()
Syns i blicken att hon planerar något.
Kul tråd att följa efter att en katt som var i familjen i tretton år gick bort för en månad sedan. Alltid tuffare än vad man tror, men man kommer igenom det.
Syns i blicken att hon planerar något.
Kul tråd att följa efter att en katt som var i familjen i tretton år gick bort för en månad sedan. Alltid tuffare än vad man tror, men man kommer igenom det.
Det är extremt tufft att förlora en pälsbeklädd vän / familjemedlem.
Vår ena katt dog för drygt 1 år sedan (cancer i munhålan) och det känns tungt än idag. Tyngden är hanterbar givetvis, men jag tror att saknaden kommer att finnas där så länge man lever.
Stygnen togs bort enligt plan och allt såg fint ut.En liten uppdatering om Elton
Haha, hon bryr sig inte. Hon vet när det är matdags ändå.Försöker lära Tella klockan. Trots att hon är 17 år går det sådär ...
![]()
Hon behöver inte. Är långledig på riktigt ju.Försöker lära Tella klockan. Trots att hon är 17 år går det sådär ...
![]()
Vi har en sibirisk katt (som faktiskt ligger i mitt knä medan jag skriver detta). Vi blev väldigt förvånade när uppfödaren berättade att hon är allergisk - samtidigt som hon var i ett rum med sju kattungar och i övrigt hade typ fyra vuxna katter i huset.Ena barnet går inte i skola och vi föräldrar funderar på det där med djur som stöttning/pepp. Jag gillar katt men frugan är allergisk men säger ja till hund.