Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sannerligen ingen lätt lottning, denna gången heller, men inte helt omöjligt att vi kan placera oss före Zenit och kanske få spela EL i vår. Men också kul för spelarna att få mäta sig mot regerande mästarna och Juve.Kunde varit lite värre.
Hoppas vi går vidare men realistiskt sett då till EL istället.
Bajen såg frustrerade ut på slutet av förstaFlygande start med en väldigt offensiv första på plan.
Blir en intressant andra detta.
Tryckte ner dom rätt långt i stunder.Bajen såg frustrerade ut på slutet av första
Ja det var en bitter förlust, i stil med förlusten hemma mot Gbg. Tycker vårt försvar är skrämmande passivt på deras 2-1-mål.. Vi måste kunna gå in lika resolut i försvarsspelet oavsett om vi spelar mot Ludogorets eller Bajen.Tyvärr förlust i badkaret ikväll.
Vi är för dåliga på att ta vara på chanserna och lite nonchalanta i uppspel och backlinje.
Fyfan, första matchen på plats på 1,5 år och denna skiten. Gårdagens lag klarar inte av att spela 11-14Vi spelade riktigt dåligt idag men det är fan inget mot domarens insats. Fan det sämsta jag varit med om på minst tio år. Fy fan vad dåligt
Fasiken vilken besvikelse… är väldigt trött på alla dessa skador och avstängningar dessutom. Nu får vi ta ett omtag i AS och det är inga marginaler längre. Som tur sitter jag på plats på tisdag och där förväntar jag mig 2-0 mot Juventus som spelar sin sämsta fotboll på länge.Fyfan, första matchen på plats på 1,5 år och denna skiten. Gårdagens lag klarar inte av att spela 11-14
Tycker AC skulle fokuserat mer på avslut och bra passningar än att gnälla så jäkla mycket. En medioker insats mot ett mediokert lag. Vi kan fan så mycket bättre. Varför gör JDT bara ett byte och ett defensivt sådant, vill han inte att vi ska vinna? Grymt besvikenBara en poäng idag. Suck...
Bra och underhållande match. Vi skapar chanser, tryck och uppspel.
Så oändligt trött på att våra motståndares målvakter gör monster, klass, årets och allt vad det heter räddningar.
Blir matchens bäste på plan.
Idag Gårdarnas målvakt, innan dess Bajens och Pekings.
Bara ta nya tag vi är fortfarande uppe i toppen och slåss.
+1Haltande spel, dåliga prestationer och ännu en skada men jösses vad sköna 3 poäng.
Synd bara att Degerfors inte fick straffen. Lite skandal faktiskt.
Noll skott på mål, solklar straff mot oss missade av domaren och tre poäng...Haltande spel, dåliga prestationer och ännu en skada men jösses vad sköna 3 poäng.
Synd bara att Degerfors inte fick straffen. Lite skandal faktiskt.
Mycket skönt med 2-1 precis innan paus. Bäddade för den fortsatta överkörningenUnderbara 3 poäng.