• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

DSC_1040.JPG

Allt utom seger är oacceptabelt.

Vi vann igen, Malmö vann igen så jä@la enkla tre poäng .
Vem hos fisksäljarna var det som såg AIK som seriesegrare efter deras vinst mot DIF? Citat ” tror aik tar det, vi kommer vinna mot mot malmö som vi gjorde mot DIF”

Besk eftersmak efter denna matchen.
Lite loja emellanåt i andra men skapar chanser.
Tycker dock att Colak skulle haft straff för fasthållning/neddragningen.

Suck… är man förvånad.. Detta är ju lungt, vi har total kontroll tänker jag när jag lämnar TVn i början av 2 för att gå och köpa godis med barnen som tjatar. Efter att de är klara sätter vi oss i bilen för att köra hem. Kolla i telefonen och det står 2-2🤮🤮🤮🤮 är man förvånad?

RIktigt tung match att se i lördags, men än lever det, DIF har Peking idag och jag är inte alls så säker på att de löser den uppgiften.

För övrigt var det ju solklar straff som varken Ladebäck eller linjemannen hade lust att se. Inga varningar när Häcken-spelarna står och firar med sina supportrar, likt det firande som Colak fick gult kort för för några veckor sedan, och Edvardsen hyssjade Bajen-supportrar efter sitt mål igår utan att få någon varning. Det måste hända något med domarnivån om folk ska vara intresserade av produkten Allsvenskan.

Sällan har jag varit så frustrerad och arg som igår.. Hela UEFA är ju bara ett stort skämt, och det är skrämmande att de så öppet kan ge Zenit förfel på fördel utan att några röster höjs någonstans. De har dessutom byggt upp väggar omkring sig som gör att ingen kan / vågar ifrågasätta besluten för då blir det böter eller andra reprimander. I de flesta andra idrotter kan du protestera eller ifrågasätta i efterhand, men se den möjligheten ges inte här. Blir bojkott av den Kalle Anka-turneringen resten av säsongen. Hoppas grabbarna får fira SM-guld på hemmaplan den 4 december, och sen lämnar WO mot Juventus i ren protest mot den genomruttna fotbollsmaffian.

Tillbaka
Topp