• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Är inte Malmö supporter men….
Är god vän med en Skotte som är stor Celtic supporter och haft kontakt med honom genom hela matchen när ni slog Rangers och vände med en man mindre i andra halvlek. Grymt imponerande och grattis. Min vän säger att alla Rangers supportrar alltid ser ut så här😂
2BF06C74-B004-4DAA-B85A-1D6613705056.jpeg
Mohaha

Ytterligare en magisk Europa-afton! Jag var beredd att ge upp i halvtid, men vi har ju en sjuk förmåga att överprestera när det väl gäller i Europa-matcherna. Starkt av JDT att behålla både Colak och Birmancevic på plan med en man mindre, krävs mod för att göra det. Nu ska man bara försöka tagga om till CL-playoff på tisdag då.. :D

Skulle med hela familjen på nattåg till sthlm och kunde inte se matchen men försökte hålla mig uppdaterad, när bonke åkte ur så stängde jag av telefonen. När vi säger godnatt så säger frun "åh grattis till MFF idag, kul att dem vann". Somnade så bra man kan på en brits från 1987.

Skulle med hela familjen på nattåg till sthlm och kunde inte se matchen men försökte hålla mig uppdaterad, när bonke åkte ur så stängde jag av telefonen. När vi säger godnatt så säger frun "åh grattis till MFF idag, kul att dem vann". Somnade så bra man kan på en brits från 1987.
"Och om du trodde allting var förlorat
Att Malmö skulle lägga sig och dö
Då kan du ingenting om vår historia
Vi är Malmö
Vi är Malmö – MFF"
;)

Erkänner dock att det såg oerhört tufft ut ett tag, starkt att vända den matchen till vinst! Jag börjar mer och mer tycka att det är Birmančević som är den riktiga stjärnvärvningen. Colak är inte på något sätt en dålig värvning men vilka matcher Veljko gör, känns som att han bara blir bättre och bättre för varje match. Hatten av för Danne, ännu en värvning av högsta klass!

"Och om du trodde allting var förlorat
Att Malmö skulle lägga sig och dö
Då kan du ingenting om vår historia
Vi är Malmö
Vi är Malmö – MFF"
;)

Erkänner dock att det såg oerhört tufft ut ett tag, starkt att vända den matchen till vinst! Jag börjar mer och mer tycka att det är Birmančević som är den riktiga stjärnvärvningen. Colak är inte på något sätt en dålig värvning men vilka matcher Veljko gör, känns som att han bara blir bättre och bättre för varje match. Hatten av för Danne, ännu en värvning av högsta klass!
Haha ja verkligen, men igår orkade jag inte med en sån förlust efter det snöpliga 2-1 målet senast.

Ja värvningarna senaste året har varit bra, också sjukt nyfiken på Peña.

Vilken insats av laget.
Andra på bonke är ju sjukt billigt. Stabil insats innan dess.
Dags att slanta Colaks klausul.
Underbart att tysta läktarna på Ibrox.
”Vim fan e ni?”
Bulgarien nästa.
Efter vad Colak gjort hos oss så är han nog förlorad. Kollar på hans agenturs IG och de hyllar han ofta där nu till skillnad från innan ;) men vi får njuta fram till 1 Jan

Ytterligare en fantastisk prestation av laget, och nu vågar man på allvar hoppas på ytterligare en CL-säsong. Men jobbet ska göras om en vecka igen. Jag tror absolut vi lyckas, men kommer krävas lika mycket fokus och kämpaglöd på tisdag som de visade idag.

Kul att höra att publiken lät ordentligt i sändningen! Alltid svårt att få grepp om hur högt det låter när man själv är på plats.. ;)
29BC6BAA-A982-43EB-BE37-0D8B95AED028.jpg

Underbar seger.
Mycket nöjd med insatsen ikväll.
Bra tryck från läktaren hela matchen igenom, hördes igenom sändningen.
Bra resultat inför returen.
Första femton så stod Ludo upp riktigt bra, efter det så klarade de inte av vår press.
Hade varit gött med ett mål till men det är små marginaler men detta borde vi klara av.
Ludo känns inte som ett lag som kan ge oss en fullständig genomklappning på bortaplan.
De små tekniska detalerna fungera perfekt, vi gjorde en ruggigt bra match :)

Ser tungt ut för Brajen och Ellos ikväll.
Hade ju varit trevligt med några Europapoäng till.
Ja Ellos är ju helt körda efter den manglingen de åkte på. Även med Feyenords ordinare målvakt avstängd i returmötet så ser jag inga eller väldigt små möjligheter att de skulle klara av att vända det det. Bajen får det nog väldigt tufft, men med hemmamatch på balkongmattan så finns det ändå en chans att de kan vända på steken. Men det blir helt klart tufft..

Ja Ellos är ju helt körda efter den manglingen de åkte på. Även med Feyenords ordinare målvakt avstängd i returmötet så ser jag inga eller väldigt små möjligheter att de skulle klara av att vända det det. Bajen får det nog väldigt tufft, men med hemmamatch på balkongmattan så finns det ändå en chans att de kan vända på steken. Men det blir helt klart tufft..
Bästa tänkbara scenariot ju. Haif måste iallafall försöka och sen kommer dem trötta och nedslagna till matchen mot oss några dagar senare.

Tillbaka
Topp