Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska dit med pågen som ska på sin första match. Funderar på att gå tåget från Möllan med( frun är lite negativ till det)Idag gör vi kaos på läktarna
Hur många ska på stadion idag?
Denna matchen lär bli ett minne för livet (för pågen)Ska dit med pågen som ska på sin första match. Funderar på att gå tåget från Möllan med( frun är lite negativ till det)
Hoppas på något bra tifo gick på Juventus hemma senast och blev lite förvånad att vi inte hade något bra där.Denna matchen lär bli ett minne för livet (för pågen)
Blir att sitta hemma och följa matchen idag. Tyvärr.Idag gör vi kaos på läktarna
Hur många ska på stadion idag?
Var glad för du slapp se eländet på plats. Var är aggressiviteten? Vi är lika softa som vår lalallarklackBlev inte det resultat jag hade hoppats på.
Skit oxå.....
Var det så illa på alla plan. Trodde det i stort sett var utsålt idag. Såg bengalerna med tillhörande rök. Smidigt...Var glad för du slapp se eländet på plats. Var är aggressiviteten? Vi är lika softa som vår lalallarklack
Bra tryck i sången men är bara en massa singalong. Finns ingen aggressivitet, inget tryckVar det så illa på alla plan. Trodde det i stort sett var utsålt idag. Såg bengalerna med tillhörande rök. Smidigt...
Håller med i allt!Usch ja.. Jag var på plats igår och såg eländet. I första halvlek är där ingen på plan som gör en godkänd insats. Första kvarten i andra spelar vi bra och skapar mycket, men sen går vi in i Mjällbys fälla och börjar slå massa inlägg som de lätt kan städa undan. Nalic inhopp är katastrofalt dåligt, och jag tror inte jag är den enda som hellre hade sett att Tomasson satte in Nanasi. Jag tycker det är oroväckande att JDT till synes saknar någon plan B när plan A inte funkar som förväntat. Han har inte samma förmåga att ändra en matchbild som Åge eller Rösler till viss del hade.
Sen är det av min bestämda åsikt att klacken var mycket bättre än spelarna på planen. Jag stod själv på ståplats och tyckte där var bra tryck i sången, med undantag för stunder i andra halvlek där man av förklarliga skäl tappar gnistan.
Jo men där kan jag hålla med dig faktiskt.. Tycker tyvärr det är rätt ofta capo väljer ramsor som inte är riktigt 100% och som inte får igång publiken på det sätt man hade kunnat få.Håller med i allt!
Inte bara klacken utan hela stadion sjöng fantastiskt. Det jag menar är att vi har för många musikaliskt bra sånger men bara några få med riktigt tryck i, som kan väcka spelare och domaren.
Helt otroligt att vi bara är tre poäng efter men jag är djupt otrolig och detta pga. exakt det du skrivet.Jo men där kan jag hålla med dig faktiskt.. Tycker tyvärr det är rätt ofta capo väljer ramsor som inte är riktigt 100% och som inte får igång publiken på det sätt man hade kunnat få.
Men vi är trots allt "bara" 3 poäng back, och guldet är fortfarande inom räckhåll. Skam den som ger sig!
Vilken besvikelse helt klar. På väg ut säger pojken ” det är ok pappa, malmö vinner nästa gång”Helt otroligt att vi bara är tre poäng efter men jag är djupt otrolig och detta pga. exakt det du skrivet.
JDT anpassar sig inte, han kör sitt spel oberoende av vilka spelare han har till buds och matchbild.
Frågan är vad som är rätt, vi kanske har de spelare som krävs om ett år eller två, och då har hans filosofi varit helt rätt.
Tyvärr har vi inte de spelarna just nu känns det som.
Vi har en spelare som har visat sig nyttig i just dem lägena och det är Sebastian Nanasi. Varför JDT väljer att byta in Nalic som till synes gömmer sig för att slippa få bollen, och när han väl får den har han inte förmågan att göra något vettigt med den, det är för mig en gåta..Vilken besvikelse helt klar. På väg ut säger pojken ” det är ok pappa, malmö vinner nästa gång”
Vi har tyvärr ingen kreativitet alls. De backar tillbaka och då vet vi med erfarenhet att MFF inte kan göra något.
Har tyvärr saker på jobb som kommer emellan, och kommer inte kunna åkaVilka ska till London? Hade varit kul att mötas upp!
Åker tyvärr inte iväg på någon europamatch i höst,, min resekompis måste ner och jobba i Saudi.Vilka ska till London? Hade varit kul att mötas upp!
Det är bara att tacka och ta emot, nu gäller det att förvalta den här chansen rätt.Väldigt trista resultat ikväll, mohaha
Trevligt.Serieledare igen ️
När jag stod i Varberg i söndags och såg skitmatchen där uppe trodde jag verkligen inte att vi skulle stå som serieledare bara 4 dagar senareTrevligt.
Väldigt tajt i toppen nu, oroväckande form på Glenn oxå,