• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Var du med på den tiden när vi åkte ur och ramlade ner i Ettan?
Där kan vi snacka mindre glädje och en stor frustation.
Det var faktiskt i den vevan efter VM -98 som jag fick upp ögonen för fotboll och Malmö FF i synnerhet. Då var det mycket sorg, men även mycket glädje när det gick upp och ner.

Idag SKA vi i mina ögon vinna mer eller mindre varje match och därmed även Allsvenskan. Allt annat är ett misslyckande. Glädjen efter en vinst är för egen del tyvärr inte alls lika stor som sorgen efter en förlust eller misslyckande 😔

Mindre än 24 timmar kvar till SM-guld? 😬 I morgon åker det här nytillskottet på iaf. Kunde inte säga nej till en klocka i denna färgsättning när jag blev erbjuden den i bytesaffär 😊
E9C4999D-04C4-477D-BB0D-BD52CD5A9A3C.jpeg

Ja vilken skitavslutning det blev, men det är väl också lite symboliskt för den här säsongen :D

Trots att spelet många gånger sett risigt ut i år, får man ändå ge en eloge till laget. Att ta guld samtidigt som man spelar betydligt fler matcher än motståndet, och har så många nyckelspelare skadade är ruggigt starkt. Mot guld nummer 23!

Ja vilken skitavslutning det blev, men det är väl också lite symboliskt för den här säsongen :D

Trots att spelet många gånger sett risigt ut i år, får man ändå ge en eloge till laget. Att ta guld samtidigt som man spelar betydligt fler matcher än motståndet, och har så många nyckelspelare skadade är ruggigt starkt. Mot guld nummer 23!
Trodde det var kört minst tre gånger, försvarsspelet i perioder under säsongen mycket svajigt och ändå vinner vi Allsvenskan.
JDT har fortfarande inte övertygat mig om sin förträfflighet.
Ska bli spännande och se vad som händer efter säsongen:hungry:

Trodde det var kört minst tre gånger, försvarsspelet i perioder under säsongen mycket svajigt och ändå vinner vi Allsvenskan.
JDT har fortfarande inte övertygat mig om sin förträfflighet.
Ska bli spännande och se vad som händer efter säsongen:hungry:
Han har inte riktigt övertygat mig heller men samtidigt är det svårt att kritisera 2 SM-guld och CL-spel.

Vad tror ni om spelare och truppen under nästa år? Anel lär ju lämna. Får vi behålla Birmancevic? Köps Colak ut? Brorsson lämnar nog också för utlandet va?

Senast ändrad:
Han har inte riktigt övertygat mig heller men samtidigt är det svårt att kritisera 2 SM-guld och CL-spel.

Vad tror ni om spelare och truppen under nästa år? Anel lär ju lämna. Får vi behålla Birmancevic? Köps Colak ut? Brorsson lämnar nog också för utlandet va?
Tror både Anel och Brorsson lämnar men får Daniel hem Pontus så är allt lugnt.
Frågan är om Dahlin pallar en säsong till, mycket skador denna säsongen,
Mycket skador på Lewicki och Bonke kanske sticker, vi lär behöva en defensiv mittfältare.
Tror vi får behålla Birma en säsong till, han är inte redo för större liga ännu.
Frågan är hur det går i löneförhandlingen med Colak, han lär behöva gå ner i lön om han ska stanna.
Eller så chansar man på tjuren från Ghana, Malik Abubakari.
Tänk ett anfall med honom och Sarr:happyhappy:

Tur vi har Anels farsa, han läcker som ett såll gällande sonens framtid😆

Tur vi har Anels farsa, han läcker som ett såll gällande sonens framtid😆
Gissar att vi har långt ifrån hört det sista från Farsan Anel.

Tillbaka
Topp