Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis!Befriande skönt på många sätt.
Satt långt inne, men….. såg ni djurgården? Den måste vara tung för dem heheheBefriande skönt på många sätt.
Var du med på den tiden när vi åkte ur och ramlade ner i Ettan?Precis!
Det är faktiskt lite tråkigt, men jag känner allt mindre och mindre glädje kopplat till fotbollen. Det är mest bara ångest och lättnad.
Det var faktiskt i den vevan efter VM -98 som jag fick upp ögonen för fotboll och Malmö FF i synnerhet. Då var det mycket sorg, men även mycket glädje när det gick upp och ner.Var du med på den tiden när vi åkte ur och ramlade ner i Ettan?
Där kan vi snacka mindre glädje och en stor frustation.
Ah suck… var lite för sen. Så inga biljetter till migNervöst värre inför morgondagen…. Skönt vi slipper strul med Corona-pass i alla fall! Mot guld nr 22!
Årskort is da shitAh suck… var lite för sen. Så inga biljetter till mig
Trodde det var kört minst tre gånger, försvarsspelet i perioder under säsongen mycket svajigt och ändå vinner vi Allsvenskan.Ja vilken skitavslutning det blev, men det är väl också lite symboliskt för den här säsongen
Trots att spelet många gånger sett risigt ut i år, får man ändå ge en eloge till laget. Att ta guld samtidigt som man spelar betydligt fler matcher än motståndet, och har så många nyckelspelare skadade är ruggigt starkt. Mot guld nummer 23!
Han har inte riktigt övertygat mig heller men samtidigt är det svårt att kritisera 2 SM-guld och CL-spel.Trodde det var kört minst tre gånger, försvarsspelet i perioder under säsongen mycket svajigt och ändå vinner vi Allsvenskan.
JDT har fortfarande inte övertygat mig om sin förträfflighet.
Ska bli spännande och se vad som händer efter säsongen
Tror både Anel och Brorsson lämnar men får Daniel hem Pontus så är allt lugnt.Han har inte riktigt övertygat mig heller men samtidigt är det svårt att kritisera 2 SM-guld och CL-spel.
Vad tror ni om spelare och truppen under nästa år? Anel lär ju lämna. Får vi behålla Birmancevic? Köps Colak ut? Brorsson lämnar nog också för utlandet va?
Mesta Mästarna
Har du rätt i, så grymtHistoriskt har man alltid pratat om Malmös storhetstid som 1965-1975, känns galet att vi just nu "lever" i nästa storhetstid ned 6 guld på 10 år, tar vi bara ett guld till på de nästkommande 2 säsongerna så slår vi 65-75.
Gissar att vi har långt ifrån hört det sista från Farsan Anel.Tur vi har Anels farsa, han läcker som ett såll gällande sonens framtid
Pappan: Milan jagar Anel Ahmedhodzic
Milan jagar Anel Ahmedhodzic. Det påstår MFF-backens pappa Mirsad. - Om klubben vill tjäna något är bästa tiden att lämna nu, säger han till bosniska sajten Reprezentacija.www.fotbollskanalen.se
Varken första eller sista gången, gubben vill gå i tidig pensionGissar att vi har långt ifrån hört det sista från Farsan Anel.