• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

Bland det bättre jag druckit på länge. Komplex och fyllig utan att spretar åt något håll.
86223C4F-E97A-4CF4-BA77-E4AF323FF8EE.jpeg

Fasiken vad trist! Jag hade lite sånt i min också men det låg i botten.
Gjorde de nog på min med. Men jag brukar alltid vända runt mina lite för att få med allt. Aldrig varit nått bekymmer men med denna rann de ur burken som lös och klumpig yoghurt.

Silade lite mellan tänderna för att få känna smaken av den men blev för trist tyvärr.

Haha det lät som en retorisk fråga men det var en genuin undran! Av det lilla jag sett från dem så har det varit dåliga recensioner och dåliga betyg på deras öl, därav frågan 😁 Har själv aldrig druckit något från dem!
Haha. Ja det lät som ett påstående 😂
@Defreud har ju hittan en iaf, men jag blev sittandes undrande om jag faktiskt blivit positivt överraskad av deras öl tidigare.
Jag ska tänka på det i fortsättningen och återkommer i ärendet😅

Till middagen fick det bli en Fullers Imperial Stout från 2017. Fullers är för övrigt ett av mina favorit bryggerier.

Fortfarande mycket mörk choklad och en härlig rund bitter eftersmak. Dock tycker jag att den sedan jag tog en senast utvecklat en lite sötare pepparsmak åt rosépeppar hållet.
Tveksam om de kvarvarande håller till 2027 som står på flaskan men än så länge riktigt fin 👌🏻
99BDEAD1-41D0-4ECF-AEB9-7EF49DDA63A3.jpeg

Tillbaka
Topp