Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, drack en igår. God men ganska tråkig. Lite som deras andra öl.Denna släpptes i fredags .Någon som avsmakat denna.
![]()
Tack, då vet jag vad jag har att förvänta mig i kvällJa, drack en igår. God men ganska tråkig. Lite som deras andra öl.
Ohh, lokalt för mig!![]()
Den här var helt ok. Riktigt färsk. Blandad kvalitet från Wapnö.
Hur kan modus vara glutenfri?Modus Hoperandi är också glutenfri och drt är ju en riktig kanon-IPA!
![]()
Man har tillsatt ett enzym som modifierar glutenproteinet vilket gör att även glutenintoleranta kan dricka ölet. Ett mycket sympatiskt grepp som jag tycker fler borde använda sig av.Hur kan modus vara glutenfri?
Den innehåller kornmalt
Tack för detMan har tillsatt ett enzym som modifierar glutenproteinet vilket gör att även glutenintoleranta kan dricka ölet. Ett mycket sympatiskt grepp som jag tycker fler borde använda sig av.
Ja. Dock inte den. Inte imponerad av någon jag testat.Denna lager är riktigt bra. Mycket humle och väldigt smakrik för att vara en lager. Någon som testat bryggeriets övriga sortiment?![]()
Japp, provat det mesta de har släppt. De har för det mesta varit okej men inte mer.Denna lager är riktigt bra. Mycket humle och väldigt smakrik för att vara en lager. Någon som testat bryggeriets övriga sortiment?![]()
Vad tyckte du?Tack, då vet jag vad jag har att förvänta mig i kväll
Lite tunn kändes den men ok. Kanske något för dyr för innehålletVad tyckte du?
Klassiker varje höst. Regnigt som fan i GBG idag, så jag plockade upp en jag med.Denna har lite rökighet lite som rökt sidfläsk och lite cigarr. Passar bra en fredag![]()
![]()
Hagwe