Hobgoblin måste varit en av de första med crazy etiketter. Alltid roat mig!Hobgoblin har rätt sköna - läs kaxiga - slogans.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hobgoblin måste varit en av de första med crazy etiketter. Alltid roat mig!Hobgoblin har rätt sköna - läs kaxiga - slogans.
![]()
![]()
Det tror jag också att de var. Jag vet att de har varit i flera rättsprocesser till följd av bilderna jag la upp. Mig veterligen blev dom aldrig fällda för något.Hobgoblin måste varit en av de första med crazy etiketter. Alltid roat mig!
Alltid roligt med lättkränkta människorDet tror jag också att de var. Jag vet att de har varit i flera rättsprocesser till följd av bilderna jag la upp. Mig veterligen blev dom aldrig fällda för något.
Det var visst en och annan som blev kränkt av budskapet![]()
Håller med om att dugges ölen var sjukt bra. Banana skids i flytande form!Bra lineup!Har köpt på mig nummer 3, 4, 5/6, 7 och 8 (plus Garden of Sweden från To Øl).
Jag testade Dugges förra året och den är så sjukt jäkla bra!
Vilken öl vill du skriva och läsa om?Hänger förmodligen inte alls med. Vart tog tråden om öl vägen? Alltså öl öl!
Mest surt frukt, bär och godisjox nu för tid’n.F-n va mossig jag känner mig nu.
![]()
Ölen har gått full Richard MilleHänger förmodligen inte alls med. Vart tog tråden om öl vägen? Alltså öl öl!
![]()
Då får du ju bidra med dina favoriter! Upp med dem så att vi får se.Hänger förmodligen inte alls med. Vart tog tråden om öl vägen? Alltså öl öl!
![]()
Ok, utmanar ödet och lägger en röst på denna. Finns tyvärr bara på burk hos mitt närmaste bolag nu för tiden men det är en annan diskussion...Då får du ju bidra med dina favoriter! Upp med dem så att vi får se.![]()
Ha! Det där är min all time favorite, finns inget bättre öl och inget bättre bryggeri enligt mig. Jag har till och med varit på besök hos Ballast Point i San Diego.![]()
Ok, utmanar ödet och lägger en röst på denna. Finns tyvärr bara på burk hos mitt närmaste bolag nu för tiden men det är en annan diskussion...
Finns på burk i min kyl oxå. Riktigt trevlig!![]()
Ok, utmanar ödet och lägger en röst på denna. Finns tyvärr bara på burk hos mitt närmaste bolag nu för tiden men det är en annan diskussion...
Jag drack den på fat för länge sen. En kompis köpte den till mig utan att säga vad det var. Next level mindfuck så att säga.Årets mindfuck? Krämig, tung, smakar precis som en riktigt bra stout ska göra men...![]()
![]()
Ja, det är precis vad det är. Den har ju väldigt tydlig smak av white russian också så där slog de huvudet på spiken i alla fall.Jag drack den på fat för länge sen. En kompis köpte den till mig utan att säga vad det var. Next level mindfuck så att säga.
Jag ska också på ölevent imorgon, men inte samma som du tyvärr. Jag kommer posta lite om det imorgon.Nån mer än jag som skall gå på GSBF imorgon?
Trevlig helg!
Den är grym!Satt som en smäck en måndag efter jobbet med bara en lätt sushi till lunch...![]()