Den får ofta hänga med på semester och används som vardagsklocka hemma på sommaren oftast. Förvånansvärt bra på ett kraftigare nato/zulu!Bra val av semesterklocka också. F-n så sugen jag är på en sån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den får ofta hänga med på semester och används som vardagsklocka hemma på sommaren oftast. Förvånansvärt bra på ett kraftigare nato/zulu!Bra val av semesterklocka också. F-n så sugen jag är på en sån.
Stigbergets är riktigt bra på att göra öl!Två bra öl som finns hemma i min kyl (och mage) just nu (och antagligen hos ett statligt alkoholmonopol nära dig)!
![]()
Ja, den är bra! Dugges är också riktigt vassa på imperial stoutsHar ni druckit dugges stillwater/tropic thunder? Riiiktigt god och välbalanserad sour ale för den som gillar surt. Riktigt surt.
Ohh, kom på att jag har en sån i kylen. Måste hämta nu!Det här var (är!) en trevlig dubbel-IPA!![]()
![]()
Även jag har en, den får vänta tills imorgon tror jag.Ohh, kom på att jag har en sån i kylen. Måste hämta nu!
Go!Ohh, kom på att jag har en sån i kylen. Måste hämta nu!
Fel!Även jag har en, den får vänta tills imorgon tror jag.
Det här var (är!) en trevlig dubbel-IPA!![]()
![]()
Även jag har en, den får vänta tills imorgon tror jag.
Sådär, nu jäklar. Blir även knäckig äppelpaj som jag bakade tidigare idag!Go!
Fel!![]()
Mkt bra! Trevlig kombo klocka + band också!Sådär, nu jäklar. Blir även knäckig äppelpaj som jag bakade tidigare idag!
![]()
Edit: ser fan ut som en ugnspannkaka men det är faktiskt paj!
Tack så mycket!Mkt bra! Trevlig kombo klocka + band också!![]()
Ska testa lite nytt från Brewdog imorrn på ölmässan i Sthlm tänkte jag.Det här var (är!) en trevlig dubbel-IPA!![]()
![]()
Lyckost! Du rapporterar här hoppas jag?Ska testa lite nytt från Brewdog imorrn på ölmässan i Sthlm tänkte jag.![]()
Ska försöka!Lyckost! Du rapporterar här hoppas jag?![]()
Ohh, det där är min favorit! Alla Sculpin-varianter är riktigt bra men den där är bäst. Har banne mig aldrig blivit besviken på ett öl från Ballast Point.![]()
Ingen ölmässa förrän nästa helg men det lider ingen nöd på mig för det! Skål!![]()
Nä, den var faktiskt inte något att hurra över. Något besviken faktiskt.Öppnade den nu ändå för att du tjatar så...
Nja, säger jag. Det var inget fel på den men inte heller något spektakulärt jag kommer köpa igen.
Tjat lönar sig alltid!Öppnade den nu ändå för att du tjatar så...
Nja, säger jag. Det var inget fel på den men inte heller något spektakulärt jag kommer köpa igen.
Instämmer till fullo!Ohh, det där är min favorit! Alla Sculpin-varianter är riktigt bra men den där är bäst. Har banne mig aldrig blivit besviken på ett öl från Ballast Point.![]()
![]()
Ingen ölmässa förrän nästa helg men det lider ingen nöd på mig för det! Skål!![]()
Så sant! Grapefruit Sculpin är en riktig favoritöl, men Ballast Point levererar alltid!Ohh, det där är min favorit! Alla Sculpin-varianter är riktigt bra men den där är bäst. Har banne mig aldrig blivit besviken på ett öl från Ballast Point.![]()
Instämmer till fullo!
Jag är så sjukt sugen på att besöka deras bryggeri nästa gång jag är i San Diego. Ångrar att jag inte fixade det sist. Man borde väl kunna få till en rundtur och en provning där? Besökte Stone Brewings taproom i San Diego i alla fall, det blev man ju inte precis besviken på heller.Så sant! Grapefruit Sculpin är en riktig favoritöl, men Ballast Point levererar alltid!
Ballast Point är riktigt bra och de flesta Sculpin är också riktigt bra men enligt mig är denna klart bäst! Grapefrukten gifter sig så snyggt med humlen i denna. Habanerovarianten kan jag vara utan...Ohh, det där är min favorit! Alla Sculpin-varianter är riktigt bra men den där är bäst. Har banne mig aldrig blivit besviken på ett öl från Ballast Point.![]()
Habanero Sculpin är ju den bästa conversation startern man kan ha med sig på fest! Perfekt att bjuda på, hehe.Ballast Point är riktigt bra och de flesta Sculpin är också riktigt bra men enligt mig är denna klart bäst! Grapefrukten gifter sig så snyggt med humlen i denna. Habanerovarianten kan jag vara utan...