Gillar att du anammat Lill-fredagLillfredag!
Andra saffransölen.
Denna härligt söt och ordentligt med saffran!
Gillar den skarpt!
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar att du anammat Lill-fredagLillfredag!
Andra saffransölen.
Denna härligt söt och ordentligt med saffran!
Gillar den skarpt!
![]()
Ju fler dagar att fira desto bätteGillar att du anammat Lill-fredaggillar mindre att jag missade den där i min beställning
Så jävla kul att jag tyckte mig se att du öppnat luckan bredvid 1:an. Packad och pepp som fan att dra igång julkalendern.Den första var helt ok![]()
Gillar den ölen skarpt!Boss Tweed DIPA från amerikanska Old Nation Brewing Company. Riktigt humlematad som jag gillar. Lite kul att de också tipsar om hur hantera sedimentationen i öl
![]()
![]()
Mycket fin öl! Men vad för klocka har tomten på sig?Frugan gör bra val
![]()
VerkligenMycket fin öl! Men vad för klocka har tomten på sig?
Lucka nummer tre är en Yule Juice Hazy Winter IPA från Amager. Vad som gör denna till en ”Winter” IPA är lite oklart, men god var den! Fina smaker, uppiggande, och ingen humlebränna.
![]()
Ingen lucköppning men en hyffsad matchning på burk och klocka idag:
![]()
typ matcha din ölburk med en klocka-tråden kanske vore på sin plats? NOT!!!!![]()
Svar ja