• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Öl

20230807_184848.jpg

Sommaren är kort!
Det har nu regnat länge så lite sommarkänsla måste man få någonstans ifrån 🤣
P. S. Andra omgång fritering av pomfritt, denna gången i 190°

Senast ändrad:
Var på besök ute på Sveaborg nyligen och upptäckte till min glädje att ön har ett eget bryggeri. Köpte givetvis ett par IPA. Horn IPA är en Hazy historia på 5,5%. Frisk med light beska.
Fun fact, dryck med alkoholhalt på upp till 5,5% får säljas i vanlig butik i Finland, över det bara motsvarande bolaget som får sälja
IMG_1012.jpeg

IMG_1013.jpeg

Senast ändrad:
Var på besök ute på Sveaborg nyligen och upptäckte till min glädje att ön har ett eget bryggeri. Köpte givetvis ett par IPA. Horn IPA är en Hazy historia på 5,5%. Frisk med light beska.
Fun fact, dryck med alkoholhalt på upp till 5,5% får säljas i vanlig butik i Finland, över det vara motsvarande bolaget som får sälja
IMG_1012.jpeg

IMG_1013.jpeg
Kul att de tar fasta på sådana historiska referenser. Gustaf Horn var en av våra främsta generaler genom tiderna.

Fasiken, trodde dom här var slut på hyllan? Tror det var dåligt frontat sist jag var på bolaget. Idag var det fullt på hyllan!
IMG_2953.jpeg
Jag tänkte ta en precis men svärfar verkar ha kallt i kylskåpet för den var genomfrusen. Så står på upptining nu 😅 Men har druckit den förr och det är en riktigt fin rackare!

Fick bli en lite mer alkoholstark DIPA som klara sig från det bistra klimatet i kylskåpet…

Trevligt samarbete mellan Stigberget och APEX, Avis Rapex.
E4BF35D6-9337-4CAB-9AB9-36047058158C.jpeg

Jag tänkte ta en precis men svärfar verkar ha kallt i kylskåpet för den var genomfrusen. Så står på upptining nu 😅

Fick bli en lite mer alkoholstark DIPA som klara sig från det bistra klimatet i kylskåpet…

Trevligt samarbete mellan Stigberget och APEX, Avis Rapex.
E4BF35D6-9337-4CAB-9AB9-36047058158C.jpeg
Den där tycker jag är riktigt bra. Bra balans och galet fyllig. 👌

Hej!
Farsan fyller år!
tänkte köpa goda öl
Förslag? Gärna grund utbud om det finns?
Väldigt svårt att säga utan lite insikt i vilken typ av öl han gillar.

Jag föreslår dock starkt att beställa till ditt närmsta bolag. Då kan han få smaka en hel del kul som inte finns på standardhyllorna.

Kostar inget extra heller och du kan shoppa via nätet sen bara hämta och betala i butik

Tillbaka
Topp