Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Polska!Häller i mig en flaska mjöd från Schramms också
![]()
Kul att de tar fasta på sådana historiska referenser. Gustaf Horn var en av våra främsta generaler genom tiderna.Var på besök ute på Sveaborg nyligen och upptäckte till min glädje att ön har ett eget bryggeri. Köpte givetvis ett par IPA. Horn IPA är en Hazy historia på 5,5%. Frisk med light beska.
Fun fact, dryck med alkoholhalt på upp till 5,5% får säljas i vanlig butik i Finland, över det vara motsvarande bolaget som får sälja
![]()
![]()
Upptäckte också det igår så plockade med mig ett gäng till hem då mina redan var slut.Fasiken, trodde dom här var slut på hyllan? Tror det var dåligt frontat sist jag var på bolaget. Idag var det fullt på hyllan!
![]()
Jag tänkte ta en precis men svärfar verkar ha kallt i kylskåpet för den var genomfrusen. Så står på upptining nuFasiken, trodde dom här var slut på hyllan? Tror det var dåligt frontat sist jag var på bolaget. Idag var det fullt på hyllan!
![]()
Den där tycker jag är riktigt bra. Bra balans och galet fyllig.Jag tänkte ta en precis men svärfar verkar ha kallt i kylskåpet för den var genomfrusen. Så står på upptining nu
Fick bli en lite mer alkoholstark DIPA som klara sig från det bistra klimatet i kylskåpet…
Trevligt samarbete mellan Stigberget och APEX, Avis Rapex.
![]()
Väldigt svårt att säga utan lite insikt i vilken typ av öl han gillar.Hej!
Farsan fyller år!
tänkte köpa goda öl
Förslag? Gärna grund utbud om det finns?