Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Delar din känsla.Tredje dagen med bund. Klokt beslut att jag lovade mig själv att köra någon vecka eller två innan jag bestämmer vad jag tycker. Första dagen kändes det ärligt talat sådär. Men det växer mer och mer på mig. Gillar det faktiskt riktigt rejält just nu
Vad är det för Bund?? Ser ut som att jag behöver ett ...Du kör butterflylåset på bund?
Lyxputte!
Bundlappen är från Cozy Singapore 403 tror jag den heter med benvit söm, mindre storleken. Kan kolla mer noga om intresse finns. Bandet är Rios1931 Typhoon. Allt innoljat två varv med rapsplja.Vad är det för Bund?? Ser ut som att jag behöver ett ...
Tnx!Bundlappen är från Cozy Singapore 403 tror jag den heter med benvit söm, mindre storleken. Kan kolla mer noga om intresse finns. Bandet är Rios1931 Typhoon. Allt innoljat två varv med rapsplja.
Bra att någon fler frågar .
Ha ha. Ja ni är så envisa att jag nog till slut får montera på det igen och ta några ws.Jag tycker inte det där ser så illa ut?! Har du inget ws att posta
Ja vafan det måste nästan vara ett måste tycker jag på ett klockforum?! Vi alla kan nog vara överens om att hur klockor och straps ser ut på bild och bara rätt upp och ned kan skilja markant mot hur det sitter på handleden. Ser fram emot ett ws från dig @DelgadaHa ha. Ja ni är så envisa att jag nog till slut får montera på det igen och ta några ws.
Tack, där övertogs förstaplatsen från mitt originalbund till 856B som största bundplattan. Hårdrocksbundet.Självklart!
Nja...
Borde passa någon Panerai rätt braSjälvklart!
Nja...
Nja. Bund-plattan går bort. Tonneua boetten gör sig bättre själv.Tack, där övertogs förstaplatsen från mitt originalbund till 856B som största bundplattan. Hårdrocksbundet.
Edit: Till en tröja och efter man vant sig lite Varför inte?
Ja, ok. Får faktiskt hålla med dig. Det där är inte optimalt. TristSjälvklart!
Nja...
Fast bara lite trist. Nu finns ju en bundplatta till en Panerai ledig.Ja, ok. Får faktiskt hålla med dig. Det där är inte optimalt. Trist
Vilken klocka ska du utrusta?
Finns en del fint där, även ickebund. Tur att det verkar vara från UK = trassel och oändliga leveranstider = jag ger mig själv en anledning att avstå.
Funderar på Bunden.Vilken klocka ska du utrusta?
Jag vill ha din Starfighter och ditt bund. Ge mig det!Blir alltid så inspirerad av den här tråden så byter om till bund
LäckertBlir alltid så inspirerad av den här tråden så byter om till bund
Bättre passform går knappast att få .Nu så! Klockan hämtad igen hos @ERIKSON URHANDEL , klart bundet ska på! Relativt bra matchat med sömmarna och fejk-patinan, nu får vi se hur länge denna flygarkombo flyger
Har för mig att @Fliegerchronograph🚁 hade något special men kan missminna mig.Var det inte ngn som körde med bundlock på KS?
Det är liiite för mycket hard core för mig!Har för mig att @Fliegerchronograph🚁 hade något special men kan missminna mig.
Jag törs nästan påstå att han är forumledande i hardcore med detta om det är som jag minns. Stenhårt faktiskt.Det är liiite för mycket hard core för mig!
Det var ingen sån, om än något med samma funktion. Köpte en ”Rapid Watch Cover” från CWC i samband med beställningen av min OWG March-klocka. Inget jag skulle bära dagligen men något som definitivt skulle passa i fält.Har för mig att @Fliegerchronograph🚁 hade något special men kan missminna mig.
Ja just det. Riktigt tufft iaf. Fina bilder .Det var ingen sån, om än något med samma funktion. Köpte en ”Rapid Watch Cover” från CWC i samband med beställningen av min OWG March-klocka. Inget jag skulle bära dagligen men något som definitivt skulle passa i fält.