Du får gärna lägga den i tråden också.Osäker. Ska rota fram listan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får gärna lägga den i tråden också.Osäker. Ska rota fram listan.
Du får gärna lägga den i tråden också.
Excelark? Släng upp på google drive och kör delbar länkDet finns två problem, måste hitta listan, den är i min gamla dator och jag kan inte ladda upp den på KS eftersom det inte är en bild. Löser jag bara det så delar jag gärna med mig!
Excelark? Släng upp på google drive och kör delbar länk
Ännu bättre, kan ju göra det enbart för detta syfte.Använder inte google-drive!
Ännu bättre, kan ju göra det enbart för detta syftet.
Finns inte den här informationen i tråden redan? Jag har ett tydligt minne av att jag sett en skärmdump eller något av ett Excelark med M-nummer på klockor. Känns som det borde varit här. Annars kan jag lägga upp på Google Drive om du bara mailar det till mig.Löser något. Ge mig ett par dagar.
Finns inte den här informationen i tråden redan? Jag har ett tydligt minne av att jag sett en skärmdump eller något av ett Excelark med M-nummer på klockor. Känns som det borde varit här. Annars kan jag lägga upp på Google Drive om du bara mailar det till mig.
Ett par dagar?!? Det var bättre när du jobbade heltid på klocksnack då hade man inte behövt vänta många minuter.Löser något. Ge mig ett par dagar.
Efter att ha varit kontakt med Försvarsmakten fick jag tipset att vända mig till Riksarkivet. Jag tog initialt en kontakt via telefon och fick till svar att de inte helt osannolikt hade uppgifter om klockan så det blev ett mejl med foton och serienummer och jag hoppas på svar. /PJ@Denke finns denna Breitling med i din excel-lista från FMV?
Den som ligger på tratten nu ser ut som det jag har, så jag skulle säga att det är originalet.Vad för band satt det på TG195 när de delades ut?
Enkelt läderband?
Påtal om Tg, handhavandeinstruktion (jag har täckt över serienumret):
Väldigt lätt att gilla språket .
Inte varje dag man får lägga händerna på en mint Lemania Viggen med full proveniens. Denna har inte varit ute på marknaden innan. Kommer gå väl ihop med min 9-3 Viggen.
Låt oss höra proveniensen!Inte varje dag man får lägga händerna på en mint Lemania Viggen med full proveniens. Denna har inte varit ute på marknaden innan. Kommer gå väl ihop med min 9-3 Viggen.
Ligger priserna på viggenlemaniorna stabilt runt 100K, eller har det hänt något på sista tiden.
Länge sedan jag såg någon notering...
Fantastisk klocka hur som helst!
I stora drag. F6 i Karlsborg, ingick i en av tre flottiljer som var en del av första flygeskadern "ÖB:s klubba". Klockan har flygtimmar i AJ37, A32, SK60 A-C, SK60 D och SKS0. Legat avställd sedan 2001.Låt oss höra proveniensen!
Hatten av och grattis! Vore kul om du ville dela med dig av baksidan ;-)Inte varje dag man får lägga händerna på en mint Lemania Viggen med full proveniens. Denna har inte varit ute på marknaden innan. Kommer gå väl ihop med min 9-3 Viggen.