Kul att en så rolig och viktig klocka kan få sticka i kontrast till masstillverkat nytt "skräp" med AD kö.eller ja 175.000 beroende på skick...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att en så rolig och viktig klocka kan få sticka i kontrast till masstillverkat nytt "skräp" med AD kö.eller ja 175.000 beroende på skick...
Ngn som har koll på denna, tror det är en reissue ? Kopia ?
Edit: Hittade, kopia med Seagull verk..
Snygg och väldigt assymetriskÄntligen får jag posta här!
Det är så kallad osynlig asymmetriSnygg och väldigt assymetrisk
Lite som Kejsarens nya klockaDet är så kallad osynlig asymmetri
Jag har en njure extra om herrn behöver byta någon gång.Omega Officer
Vilken samling!Omega Officer
Riktigt snygga!Omega Officer
Det er NOS 16 mm. Omega band. Mina er köpt på Tradera, de kommer der ind i mellem.Riktigt snygga!
Vart hittar jag ett sådant band till min?
Testa!!!Fick liv i den här! Är det haram att köra den på Tropic?
Blev ju bra!Det gick
Inget som tyder på att den skulle vara militär, men en fin kvalitetsalpina!Råkade häromdagen av en slump köpa den här för en tjugolapp av sonen till dess originalägare. En Tresor Festa. Postar jag galet, eller är det en militär? Verkar vara originalband och känns Art Deco i största allmänhet. Någon som vet mer?
Många tack för all kunskap.Inget som tyder på att den skulle vara militär, men en fin kvalitetsalpina!