• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om MR-G - Värt det?

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Skärmavbild 2021-03-19 kl. 18.53.22.png

Jag har en begagnad för 1500 kr om det kan vara intressant.

Ska försöka visualisera lite. :)

Plus det svåra med att byta band när man vill. :(
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Vet att vi diskuterat möjligheten till G1000 länk på G2000 modeller, jag trodde inte att det skulle funka men det verkar det göra (förutsätter att länken på bilden är från en G1000 modell).
D04FBDBF-1276-4F40-AA1D-5C8226C347A7.jpeg
6E5362D2-0702-40C2-AA20-4FAA4ED2B481.jpeg

Det är f.ö min gamla RJ på bilden, den bor i Grekland numer, bild cred till Vasilis P på FB MRG grupp.
Skulle det betyda att gummit från G2000 går att sätta på G1000?
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Presenterar mig själv här som stolt medlem i MR-G klubben. Grym klocka som man måste äga för att förstå varför detta inte är en vanlig "Casio"
Tror jag är 4e ägaren i denna tråd, tack till @livinl0ud för affären:happyhappy:
IMG_0903.JPG
Nej, du är den femte ägaren i tråden och den sjätte totalt sett. Jag köpte den av en kompis bekant i Norge och sen har den gått genom ytterligare tre forummedlemmar för att landa hos dig. 🙂
 

chribba75

Omega
Nej, du är den femte ägaren i tråden och den sjätte totalt sett. Jag köpte den av en kompis bekant i Norge och sen har den gått genom ytterligare tre forummedlemmar för att landa hos dig. 🙂
Ok, kul! Ska göra allt jag kan för att hålla den i lika fint skick som ni har gjort. Har också beställt original box, som tragiskt nog har försvunnit hos tidigare ägare, så att den blir "Fullset"
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Ok, kul! Ska göra allt jag kan för att hålla den i lika fint skick som ni har gjort. Har också beställt original box, som tragiskt nog har försvunnit hos tidigare ägare, så att den blir "Fullset"
Jag trodde inte att det gick att få tag på en originalbox. Min uris kollade upp det och fick ett nej. Var får du tag på en? I Japan?
 

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Har blivit mer och mer intresserad av en MR-G med tiden. Denna tråd gjorde ju inte saken sämre (bättre?) heller :)

Lite dåligt insatt i många av komplikationerna men hur är det med Bluetooth-modellerna - måste jag ha den uppkopplad till telefonen 24/7 eller räcker det att koppla upp den då och då?

Ogillar att ha saker uppkopplade via bluetooth hela tiden, dels pga batteri.
 
Topp