Jag har en begagnad för 1500 kr om det kan vara intressant.
Ska försöka visualisera lite.
Plus det svåra med att byta band när man vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en begagnad för 1500 kr om det kan vara intressant.
Ja, den där skruven verkar vara svår att få loss självSka försöka visualisera lite.
Plus det svåra med att byta band när man vill.
Ja, den där skruven verkar vara svår att få loss själv
Skulle det betyda att gummit från G2000 går att sätta på G1000?Vet att vi diskuterat möjligheten till G1000 länk på G2000 modeller, jag trodde inte att det skulle funka men det verkar det göra (förutsätter att länken på bilden är från en G1000 modell).
Det är f.ö min gamla RJ på bilden, den bor i Grekland numer, bild cred till Vasilis P på FB MRG grupp.
Logiken talar ju för det men din gissning är lika god som min.Skulle det betyda att gummit från G2000 går att sätta på G1000?
Tror det är så gott som omöjligt utan rätt verktyg.Går kanske att göra utan specialverktyg men vill ju inte riskera paja gängorna.
När man verkligen bestämt sig för att MR-G är värt det.
Tydligt var han står i frågan som utgör rubriken till denna tråd.När man verkligen bestämt sig för att MR-G är värt det.
Släkting månne @KenKun ?Nu snackar vi All In.
När man verkligen bestämt sig för att MR-G är värt det.
Var in hos Klockmaster Globen idag. De hade fått in nya MR-G. Snyggare i verkligheten än på bild tycker jag. Verkar dock som att versioner med GPS är på väg att försvinna.
Var in hos Klockmaster Globen idag. De hade fått in nya MR-G. Snyggare i verkligheten än på bild tycker jag. Verkar dock som att versioner med GPS är på väg att försvinna.
- Bara en Porter idag, men lite sugenMäktiga pjäser. Blev det nån?
GrattisPresenterar mig själv här som stolt medlem i MR-G klubben. Grym klocka som man måste äga för att förstå varför detta inte är en vanlig "Casio"
Tror jag är 4e ägaren i denna tråd, tack till @livinl0ud för affären
Klockan är ca 46mm (MRG-G1000DC-1A) min handled 18,5cm, men min vinkel på handleden på fotot gör att klockan ser mycket större utGrattis
För storleksinformationens skull, vad har klockan för diameter och vad mäter din handled?
Nej, du är den femte ägaren i tråden och den sjätte totalt sett. Jag köpte den av en kompis bekant i Norge och sen har den gått genom ytterligare tre forummedlemmar för att landa hos dig.Presenterar mig själv här som stolt medlem i MR-G klubben. Grym klocka som man måste äga för att förstå varför detta inte är en vanlig "Casio"
Tror jag är 4e ägaren i denna tråd, tack till @livinl0ud för affären
Ok, kul! Ska göra allt jag kan för att hålla den i lika fint skick som ni har gjort. Har också beställt original box, som tragiskt nog har försvunnit hos tidigare ägare, så att den blir "Fullset"Nej, du är den femte ägaren i tråden och den sjätte totalt sett. Jag köpte den av en kompis bekant i Norge och sen har den gått genom ytterligare tre forummedlemmar för att landa hos dig.
Jag trodde inte att det gick att få tag på en originalbox. Min uris kollade upp det och fick ett nej. Var får du tag på en? I Japan?Ok, kul! Ska göra allt jag kan för att hålla den i lika fint skick som ni har gjort. Har också beställt original box, som tragiskt nog har försvunnit hos tidigare ägare, så att den blir "Fullset"
Tycker inte den ser för stor ut där! Jag har klena handleder, därför jag är nyfikenKlockan är ca 46mm (MRG-G1000DC-1A) min handled 18,5cm, men min vinkel på handleden på fotot gör att klockan ser mycket större ut
Tycker inte den ser för stor ut där! Jag har klena handleder, därför jag är nyfiken
USA, 1200kr från eBay inkl frakt och avgifter.Jag trodde inte att det gick att få tag på en originalbox. Min uris kollade upp det och fick ett nej. Var får du tag på en? I Japan?
Inte farligt alls! Lätt värt det om du frågar mig, lådan utstrålar lyxUSA, 1200kr från eBay inkl frakt och avgifter.
Det är alltid kul att få veta mer om sitt ex.Nej, du är den femte ägaren i tråden och den sjätte totalt sett. Jag köpte den av en kompis bekant i Norge och sen har den gått genom ytterligare tre forummedlemmar för att landa hos dig.