Baleine på Eulit
Tycker att Baleine är supersnygg! Kan du inte smälla på med mer bilder?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Baleine på Eulit
Prövat lite tropic.Tycker att Baleine är supersnygg! Kan du inte smälla på med mer bilder?!
Den är fin!Prövat lite tropic.
Bra och snygga klockor. Jag har inte upplevt eller hört att det skulle vara några konstigheter avseende deras kvalitet.Såg denna poppa upp som reklam i flödet.
Porsche fan som man är så blir detta ett självklart köp och även första Nezumin för mig.
Hur upplever ni kvalitén på dessa klockor? Läst recensioner och väldigt blandat
![]()
Nezumi X RUF - The Story | NEZUMI ® Stockholm
Made in Germany NEZUMI Specials Voiture Ref. VQ2S.901 in close collaboration with the renowned German sports car manufacturer RUF Automobilewww.nezumistudios.com
![]()
Såg denna poppa upp som reklam i flödet.
Porsche fan som man är så blir detta ett självklart köp och även första Nezumin för mig.![]()
![]()
Made in Germany NEZUMI Specials Voiture Ref. VQ2S.901 in close collaboration with the renowned German sports car manufacturer RUF Automobilewww.nezumistudios.com
![]()
Otroligt fina klockor, väldigt imponerad att de gjorde en Anthrax-klocka.Gillar Nezumi
![]()
Nope, Pink för stanna ett tag till...Otroligt fina klockor, väldigt imponerad att de gjorde en Anthrax-klocka.
Dröm om de gör en Meshuggah klocka!
Får man fråga om du har säljtankar på din Pink Panther?![]()
Hehe förståeligt!Nope, Pink för stanna ett tag till...
Har de satt pris på RUFen än? Kanske har missatJag gillar den också, nytt test av detta märket även för mig, kul projekt. Såg denna video, vilket ökar suget ännu mer. Helt rätt med RUF.
Den är riktigt bra!
Den är riktigt bra!
Enligt hemsidan så släpps den slutet på januari.Har de satt pris på RUFen än? Kanske har missat
Har de satt pris på RUFen än? Kanske har missat
Verkar inte helt orimligt.Skulle gissa på 4900kr, dvs 1000kr dyrare och i nivå med senaste släppet. Men gärna billigare än så och närmare 3900kr.
Jag har en Corbeau Ref. CQ2.202 som har samma urverk (Seiko VK63 mecaquartz). Prisvärd, men jag som är 53 år har svårt att avläsa kronografens minuter (subdial 60 minuter placerad klockan 9). Jag har tyvärr inte någon annan kronograf att jämföra med. Hyffsad luminans på timvisare och minutvisare, men svag luminans för övrigt. Är dock sugen på både en RUF och deras dykare Baleine för att jag gillar Nezumis retro-design.Såg denna poppa upp som reklam i flödet.
Porsche fan som man är så blir detta ett självklart köp och även första Nezumin för mig.
![]()
![]()
Riktigt fin!
Snyggt!
Jag e oxå sugen på pantern om du ian tänka dig å släppa den, sjukt rolig klocka.Nope, Pink för stanna ett tag till...
Kan tänka mig att släppa det om jag får ett vettigt budJag e oxå sugen på pantern om du ian tänka dig å släppa den, sjukt rolig klocka.
Kan du inte lägga upp lite mer bilder.![]()
Tjusig.Jaha, då kan man få vara med och posta här också!
![]()
![]()