• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Nezumi..

Joakim

Sugen
2-Faktor
Har uppmärksammats om att det är fler än jag här på forumet som skaffat sig en Nezumi. Dessa fräcka och minst sagt prisvärda ur, tycker jag definitivt förtjänar en egen tråd.

Länk till hemsida om någon vill kolla upp dem : https://www.nezumistudios.com/

Jag föll för Chronographen Corbeau med grön tavla, Gillade speciellt den flerfärgade subsekunden till vänster. Har även Nezumis länk, men ska nöta in natot först.
Nog med prat här kommer lite bilder.

IMG_20191117_135311.jpg
IMG_20191117_135302.jpg
IMG_20191115_171005.jpg

IMG_20191116_145955.jpg
IMG_20191116_115901.jpg
Kul tråd, min hälsar :)
345F0BCD-8BF8-48FA-B81F-EF08B8A8F4B6.jpeg
35BDC7AC-BCCB-46F8-B26B-8BA7E7B84B6B.jpeg
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Klämde på en Nezumi chronodykare idag. Tycker det är bra grejer helt klart. Bra känsla i ringen och kul med med mecakvarts!
 

Tejpen1

Breitling
2-Faktor
Har någon koll på om Nezumi finns i någon butik i Sthlm så man kan få klämma och känna på en?
 

HSK

Patek
2-Faktor
Har någon koll på om Nezumi finns i någon butik i Sthlm så man kan få klämma och känna på en?
De har i alla fall kontor i Stockholm så det är säkert inga problem om du ringer i förväg och frågar om du får klämma och känna lite. Det var även någon butik som annonserade om Nezumi på Blocket men jag tror inte att det var i Stockholm utan snarare Jönköping eller någon annanstans nedåt landet.
 

Tejpen1

Breitling
2-Faktor
Min säger hej denna grå januaridag. Tur att man har lite färg som livar upp tillvaron och jag noterade dessutom när jag tog bilden att jag omedvetet färgmatchat både strumpor och tröja. :D

20200105_112520.jpg

Vet du vad nypris på denna är? De är slutsålda på hemsidan men såg att det såldes en för 4k här på forumet.
 

cello

Breitling
Trevligt att dykaren Baleine finns i Nezumis webbshop igen. (Den modellen var slut när intervjun gjordes för Urbildningsradion.)
Jag har flygaren Corbeau (mecaquarts) som passar mig i formatet, men jag är sugen på dykaren med mekansikt verk också. Gillar Nezumis design.
 
Senast ändrad:
Topp