Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Av dom två hade jag valt Vertex 02 även om jag inte gillar vertex 02 -20.Vibora king cobra eller bullpadel vertex 02? Dags för nytt!
Snyggt, återstår att se vad för egenskaper racket har. Vore extremt roligt om det kom i samma format som hans racket dvs väger 500gVad tror folket på KS om Wilson x Bela?
Om inget annat så var racket förbannat snyggt tycker jag.
Jag bor en bit från Malmö men är inte svår för att köra en bit för att få spela PadelNån/några på KS som bor i Malmö som vill spela? Nyinflyttad och utan någon vidare umgängeskrets saknar man ju paddeln!
Ej testat men Wilson är inte ett dåligt märke på något sätt.Nån här som har testat Wilson Pro Staff? Är Wilson något att ha i padelväg?
Du ska välja size på gratis tröjan du får med . Använd kod "Home5" för 5% rabatt.
Jag ska själv beställa starvie raptor -19 från Nuestro. Har tidigare lirat bullpadel vertex, Vibora black mamba, Starvie Basalto samt nu senast Bullpadel hack ctrl -19. Är någon sugen på bullpadel hack ctrl så hojta till!
Fick ett mail att raptor var slutsålt men blev erbjuden ett nox luxury 10 istället. Detta är tydligen vanligt att nuestro gör! Så nu lirar jag med Nox - vill någon byta mot raptor i nyskick så skicka ett PMHar du fått ditt Starvie Raptor?
Förstås Ska prova beställa ett metheora. Var det möjligt att få tillbaka pengarna?Fick ett mail att raptor var slutsålt men blev erbjuden ett nox luxury 10 istället. Detta är tydligen vanligt att nuestro gör! Så nu lirar jag med Nox - vill någon byta mot raptor i nyskick så skicka ett PM
Japp, erbjöds pengarna tillbaka eller fick välja mellan 10 andra rack!Förstås Ska prova beställa ett metheora. Var det möjligt att få tillbaka pengarna?
Ok!Japp, erbjöds pengarna tillbaka eller fick välja mellan 10 andra rack!
Nej.Kör inte padel men undrar om ni kör med klocka på? om så, vilken?
Självklart! Men säkerligen ingen klocka någon är intresserad av här inne, Garmin Fenix 5 Plus!Kör inte padel men undrar om ni kör med klocka på? om så, vilken?
Varför tycker du det? Den är ju rätt lätt och har väl ett flertal appar för statistik osv. Jag kör med vanlig pulsklocka typ Suunto.Förvånande hur många av toppspelarna på wpt som spelar med typ Apple Watch. Har för mig jag sett Paquito även spelat med det ibland
På den nivån skulle det kunna var en begränsning att ha en klump på händernaVarför tycker du det? Den är ju rätt lätt och har väl ett flertal appar för statistik osv. Jag kör med vanlig pulsklocka typ Suunto.
Asics Gel Lima är populära annars är Asics gel resolution mycket sköna.Någon som har tips på bra skor? Jag har väldigt lätt för att vricka foten, så fokus är på stabilitet!
Är de någon här som får ont i knän efter padelspel? Jag spelar med adidas solecourt skor och har knäskydd men blir öm och får viss värk i främst höger knä (är högerhänt). Måste tyvärr motvilligt erkänna att jag är lite dålig på att värma upp och stretcha.
tar tacksamt emot tips på styrkeövningar/stretch för att stärka upp knät, samt om de finns bättre skor/skydd
Spelar du på banor med mycket (synlig) sand eller med mindre sand (mondo- anor)?Är de någon här som får ont i knän efter padelspel? Jag spelar med adidas solecourt skor och har knäskydd men blir öm och får viss värk i främst höger knä (är högerhänt). Måste tyvärr motvilligt erkänna att jag är lite dålig på att värma upp och stretcha.
tar tacksamt emot tips på styrkeövningar/stretch för att stärka upp knät, samt om de finns bättre skor/skydd
90% av gångerna på mindre sandigt underlag. Spelar med adidas solecourt clay/padel så tror dem ska vara bra för icke-sandiga banor? Körde först kylpåse och sedan värmedyna på knät igår efter spel, och de verkar ha hjälpt liteSpelar du på banor med mycket (synlig) sand eller med mindre sand (mondo- anor)?
Spelar du med grus-sula eller inte?
Mondo banor och grussko är inte en bra kombination. Om du spelar med grus-sula på mondo så testa byt skor. Jag känner en del i kroppen om jag kört med grussko på mondo bana vilket har gjort att jag nu anpassar skor efter underlag
Om det är denna sula (clay) så är det för bra grepp för banor utan mycket synligt grus.90% av gångerna på mindre sandigt underlag. Spelar med adidas solecourt clay/padel så tror dem ska vara bra för icke-sandiga banor? Körde först kylpåse och sedan värmedyna på knät igår efter spel, och de verkar ha hjälpt lite
Kika hellre tex dessa med mer skonsam sula.90% av gångerna på mindre sandigt underlag. Spelar med adidas solecourt clay/padel så tror dem ska vara bra för icke-sandiga banor? Körde först kylpåse och sedan värmedyna på knät igår efter spel, och de verkar ha hjälpt lite