• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Nu går jag riktigt OT, men jag kan verkligen inte bära mig själv att se på Theo & Harris eller läsa något de gör. Jag tror att jag inte kan vara målgruppen de riktar sig emot, men jag flyr de med flit.
Delar din uppfattning om T&H, såg en video där en av dem bar en klocka som en kund skickat in för service. Det var ett misstag som de upptäckte under inspelning av videon men de bad varken om ursäkt till kunden eller tog av klockan. Sjukt oseriöst, tappade helt lusten att titta mer på deras videor.

T&H är något tror jag som man antingen älskar eller hatar.
Har full förståelse för era åsikter och att det finns sidor med T&H man verkligen kan ogilla.

Men själv ser jag kanalen som mest positiv. Det är bra underhållning och avslappnande att titta på en seg kväll när man inte har något bättre för sig. Christian är en ung kille som sprudlar av karisma och brinner för det han gör IMO. Men det är viktigt att ta allt han säger med en nypa salt (och ibland kanske två nypor) :)

Har full förståelse för era åsikter och att det finns sidor med T&H man kan verkligen kan ogilla.

Men själv ser jag kanalen som mest positiv. Det är bra underhållning och avslappnande att titta på en seg kväll nä man inte har något bättre för sig. Christian är en ung kille som sprudlar av karisma och brinner för det han gör IMO. :)
Något sprudlar han av men jag skulle misstänka att det nog är mer ladd än karisma. Själv tycker jag karln är tendentiös och uttröttande.

AC30A272-0B70-42E0-BC3B-EE93AAFDE206.png
Inspiration till design. Vem köper?!

Har full förståelse för era åsikter och att det finns sidor med T&H man verkligen kan ogilla.

Men själv ser jag kanalen som mest positiv. Det är bra underhållning och avslappnande att titta på en seg kväll när man inte har något bättre för sig. Christian är en ung kille som sprudlar av karisma och brinner för det han gör IMO. Men det är viktigt att ta allt han säger med en nypa salt (och ibland kanske två nypor) :)

Jag tror åldern gör en del också, du tillhör det yngre segmentet om jag inte missminner mig? Kanske det ger mer att relatera till, who knows.

Jag själv känner inte igen mig i den personen Christian framtonar sig som och vad han värderar. Vi alla är olika och så ska det fortsätta att vara.

Sen kan jag lägga in en disclaimer att jag tycker samtliga klockpersonligheter på Youtube är inte min kopp te. Kan ha med det att göra också!

Jag tror åldern gör en del också, du tillhör det yngre segmentet om jag inte missminner mig? Kanske det ger mer att relatera till, who knows.

Jag själv känner inte igen mig i den personen Christian framtonar sig som och vad han värderar. Vi alla är olika och så ska det fortsätta att vara.

Sen kan jag lägga in en disclaimer att jag tycker samtliga klockpersonligheter på Youtube är inte min kopp te. Kan ha med det att göra också!
Har nog mycket med ålder att göra som du säger. Jag är 18 och därmed kanske mer mottaglig för den typen av underhållning :)

jo tack den höjningen har man koll på men om man läser på andra ställen så pratas det om en höjning till nu i oktober
ska enligt tre större klockbloggar bland annat bli höjning i UK
Det är ju i praktiken endast justeringar mot CHF som görs för att minska prisdiff mellan olika länder, så fullt möjligt att de gör samma sak nu i UK som de gjorde i Sverige i aug.

Lycka till! Det gör mig nästan lite rörd med unga och ambitiösa människor, solider on soldier!
Hehe :)
Ja mitt motto är att fortsätta jobba mig uppåt så det gäller att ligga i. En gång började jag som diskare för ca 1.5 år sedan. Där emellan var jag ett tag på lager och nu får jag förhoppningvis jobbet som bilhallvärd. En blygsam men ändå postitv utveckling (för att vara extraknäck utanför gymnsasiet). :angel:

såg precis en ny expy etta i engströms skyltfönster i jönköping!!

har läst en del om nånslags prishöjning nu den första oktober men det verkar inte gälla sverige enligt engströms....?!
nån som vet mer?

jo tack den höjningen har man koll på men om man läser på andra ställen så pratas det om en höjning till nu i oktober
ska enligt tre större klockbloggar bland annat bli höjning i UK
Om det sker en internationell prisreglering bör det i högsta grad påverka Sverige.

Tillbaka
Topp