Förstår vad du menar, och tack!Alltså, länk är alltid länk, men det är faktiskt inte så dumt det där lädret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår vad du menar, och tack!Alltså, länk är alltid länk, men det är faktiskt inte så dumt det där lädret.
asså sååå jävla snygg expy 36an är!#SÖNDAGSEXPYN
Hur var det nu då? 2007?När fick explorer 1 graverad rehaut på 114270?
2006 eller 2007 verkar det vara.Hur var det nu då? 2007?
Sonen har en 2008 och där finns det.
Hittade inte någon 06a med graverad rehaut på Chrono.2006 eller 2007 verkar det vara.
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-114270-rrr-06.84128/#post-2110839Hittade inte någon 06a med graverad rehaut på Chrono.
Aha! Då finns det både graverat och ograverat 2006 alltså!
Jaa det verkar såAha! Då finns det både graverat och ograverat 2006 alltså!
Som jag har förstått det började de gravera de sena exen i z serien. Z serien producerades 2006-07. Jag har alltid därför trott att det var först 2007 de dök upp.2006 eller 2007 verkar det vara.
Väldigt kloka ord, jag förstårSom jag har förstått det började de gravera de sena exen i z serien. Z serien producerades 2006-07. Jag har alltid därför trott att det var först 2007 de dök upp.
Såg annonsen, med en brasklapp försatt jag inte har alla detaljer, skulle det kunna vara en z serie från 2007. Har själv en graverad z-serie producerad 2007 och såld 2008.
Can't blame her
När frugan får välja är det Explorern som är borta...
/Söder
Vänta bara tills jag köper min 114270, då kommer det bildspammasDags att vakna liv i tråden! Har varit för dålig aktivitete här på sistone!
Kör bara kör!Vänta bara tills jag köper min 114270, då kommer det bildspammas
Du får dock vänta tills typ marsKör bara kör!
Spot on! Håller med till 100%, klocksnacks trevligaste tråd!Detta är en riktigt härlig tråd där man känner sig Välkommen även med vad som kan kännas som de "dummaste" av frågor
Sammanhållningen i tråden känns som bland de bästa på klocksnack, mycket uppmuntran och glädje för andras skull.
Sällan (om nånsin?) Har jag sett nån avundsjuka för att någon annan lyckats hitta och nypa ett fint ex av modellen som du också har jagat länge.
Tummarna upp!
Mvh Roffe
Den som väntar på något gott!Du får dock vänta tills typ mars
Måste fylla år och låta plånboken återhämta sig lite efter GS gmt smällen i januariDen som väntar på något gott!
Fullt förståerligt! Kul att ha nåt att se fram emot iaf!Måste fylla år och låta plånboken återhämta sig lite efter GS gmt smällen i januari
Ajjemen! Nöp ju en DJ sålängeFullt förståerligt! Kul att ha nåt att se fram emot iaf!
Den har man inte missat! Skicket på den pjäsen var ju fantastiskt! Du har ca ett halvår på dig att hitta en explorer i lika fint skickAjjemen! Nöp ju en DJ sålänge
#klocksnack