• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Det härliga söndagsvädret kompletteras med den härliga söndagsexpyn! :)
702E80F3-74A0-4D6D-BB4A-056437A63F2E.jpeg
 
2006 eller 2007 verkar det vara. :)
Som jag har förstått det började de gravera de sena exen i z serien. Z serien producerades 2006-07. Jag har alltid därför trott att det var först 2007 de dök upp.
Såg annonsen, med en brasklapp försatt jag inte har alla detaljer, skulle det kunna vara en z serie från 2007. Har själv en graverad z-serie producerad 2007 och såld 2008.
 
Som jag har förstått det började de gravera de sena exen i z serien. Z serien producerades 2006-07. Jag har alltid därför trott att det var först 2007 de dök upp.
Såg annonsen, med en brasklapp försatt jag inte har alla detaljer, skulle det kunna vara en z serie från 2007. Har själv en graverad z-serie producerad 2007 och såld 2008.
Väldigt kloka ord, jag förstår :)
 
Detta är en riktigt härlig tråd där man känner sig Välkommen även med vad som kan kännas som de "dummaste" av frågor :)

Sammanhållningen i tråden känns som bland de bästa på klocksnack, mycket uppmuntran och glädje för andras skull.
Sällan (om nånsin?) Har jag sett nån avundsjuka för att någon annan lyckats hitta och nypa ett fint ex av modellen som du också har jagat länge.
Tummarna upp!

Mvh Roffe
 
Detta är en riktigt härlig tråd där man känner sig Välkommen även med vad som kan kännas som de "dummaste" av frågor :)

Sammanhållningen i tråden känns som bland de bästa på klocksnack, mycket uppmuntran och glädje för andras skull.
Sällan (om nånsin?) Har jag sett nån avundsjuka för att någon annan lyckats hitta och nypa ett fint ex av modellen som du också har jagat länge.
Tummarna upp!

Mvh Roffe
Spot on! Håller med till 100%, klocksnacks trevligaste tråd!
 
Tillbaka
Topp