Stort grattis och välkommen in i värmen!Hängt en hel del här senaste månaderna och väntat in rätt ex.
Äntligen är man medlem på riktigt, gött avslut på 2019! Trevlig söndag alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis och välkommen in i värmen!Hängt en hel del här senaste månaderna och väntat in rätt ex.
14270, 114270, 114270? Rehaut dessutom.Söndagsexpys
Grattis och välkommen!
Snyggt, välkommen =)
Stort grattis och välkommen in i värmen!
Tack, graverad rehaut är grejen!14270, 114270, 114270? Rehaut dessutom.
Fina grejer.
Forumets bästa trippel.Söndagsexpys
Snyggt fångat och varmt välkommen i gänget!Hängt en hel del här senaste månaderna och väntat in rätt ex.
Respekt på den trippeln!Söndagsexpys
Stort tack!Snyggt fångat och varmt välkommen i gänget!
Forumets bästa trippel.
Respekt på den trippeln!
Fint exemplar! Årtal på den?God morgon!
Fint exemplar! Årtal på den?
Riktigt fin patina på index och visareTack! 1991
Jag måste ha lupp för att se den på mitt glas.Glaset på min 114270 är bytt. Enligt säljaren ska det vara Rolex originalglas. Jag kan dock inte se någon etsad krona hur mycket jag än vänder och vrider och lyser. Kan alla se den utan lupp? Jag kanske är blind.. Börjar noja lite att det skulle vara am-glas
Ok! Får försöka med lupp helt enkelt!Jag måste ha lupp för att se den på mitt glas.
Det är nästan omöjligt att hitta den kronan. Men spelar det någon roll om du har ett nytt glas? Jag funderar på att byta mitt glas då det är några nagg.Glaset på min 114270 är bytt. Enligt säljaren ska det vara Rolex originalglas. Jag kan dock inte se någon etsad krona hur mycket jag än vänder och vrider och lyser. Kan alla se den utan lupp? Jag kanske är blind.. Börjar noja lite att det skulle vara am-glas
Att det är ett nytt glas är väll bara bra! Eftersom jag inte såg den blev jag mest orolig att det inte var original och då är det ju mindre bra.. Vad kostar det att byta till ett nytt?Det är nästan omöjligt att hitta den kronan. Men spelar det någon roll om du har ett nytt glas? Jag funderar på att byta mitt glas då det är några nagg.