• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Favorit när solen tittar fram
IMG_4178.jpeg
1016 är ju helt fantastisk!

IMG_9795.jpeg

Sålde min Speedy i helgen och är sen dess owg med Expyn. Känner mig lite ”rastlös” och tanken har slagit mig att man kanske skulle byta den med, men vill man inte lägga en massa slantar imellan kan jag inte komma på en enda klocka i prisklassen som lockar mer. Den är ju för jävla bra, till allt från ylletröja och jeans till kostym och i alla sammanhang.

IMG_9795.jpeg

Sålde min Speedy i helgen och är sen dess owg med Expyn. Känner mig lite ”rastlös” och tanken har slagit mig att man kanske skulle byta den med, men vill man inte lägga en massa slantar imellan kan jag inte komma på en enda klocka i prisklassen som lockar mer. Den är ju för jävla bra, till allt från ylletröja och jeans till kostym och i alla sammanhang.
Med explorern behövs inga andra klockor, som du skriver passar den i alla sammanhang. Utöver det skulle jag lägga till att det är den perfekta reseklockan, dels eftersom den passar i alla sammanhang, men också eftersom den lätt glider under skjortan och på avstånd inte lika uppenbart är en Rolex som exempelvis Datejust, Submariner eller GMT.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp