Vad är haken? Ex moms eller vad? En nos 114270 för under 50kDet fanns fler modeller till bra pris, kolla sub till exempel.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är haken? Ex moms eller vad? En nos 114270 för under 50kDet fanns fler modeller till bra pris, kolla sub till exempel.
Begagnade klockor kommer inte med vanliga momsen. Utan VMB "vinstmarginalbeskattning" där momsen är 25% av 80% av vinsten företaget gör på försäljningen. Samma som med begagnade bilar. Momsen ser inte köparen och kan inte dras av, så momsen handlar det inte om.Vad är haken? Ex moms eller vad? En nos 114270 för under 50k
Nån hake måste det vara. Chansa och beställ på faktura.Vad är haken? Ex moms eller vad?
När saker är för billiga för att vara sant brukar det inte vara det. Jag sitter nöjd med det jag har.Nån hake måste det vara. Chansa och beställ på faktura.
Du har en poäng där. Jag gjorde kanske bort mig nu men jag beställde en Explorer på faktura, så slipper man ligga ute med pengar ifall det strular.När saker är för billiga för att vara sant brukar det inte vara det. Jag sitter nöjd med det jag har.
Grattis och hoppas att allt går bra.Du har en poäng där. Jag gjorde kanske bort mig nu men jag beställde en Explorer på faktura, så slipper man ligga ute med pengar ifall det strular.
Vad är haken? Ex moms eller vad? En nos 114270 för under 50k
Kanske helt enkelt bara är mer rimliga priser än vad man ser här på KS?Nån hake måste det vara. Chansa och beställ på faktura.
Absolut!Kanske helt enkelt bara är mer rimliga priser än vad man ser här på KS?
Är säkert ingen fara, Uret får man väl ändå anse som en seriös aktör på marknaden. Men håll oss uppdaterade!
Wow! Riktig läckerbit!
Ref 1016, från 1974.
Men sautan!
Ref 1016, från 1974.
10 av 10
Ref 1016, från 1974.
Gäller säkert flera av annonserna. Många ligger ju väldigt lågt mot vad man förväntar sig nu för tiden...Det var för bra för att vara sant
Det brukar vara så... synd att man inte blommade ut med klockintresset tre år tidigare men så kan man säga om mycket annat också. Såg vart priserna ligger nu på mina tidigare veteranbilar. Helt galen utveckling där...Det var för bra för att vara sant
Trist om ändå en förklaring till de galna priset. Undra hur många ursäktamail de fick skicka utDet var för bra för att vara sant
Folk är såna jävla gamar, så det är väl ett ruskigt antal.Trist om ändå en förklaring till de galna priset. Undra hur många ursäktamail de fick skicka ut
Jag har inget problem att vara gam om det är företag som säljer något "för billigt"Folk är såna jävla gamar, så det är väl ett ruskigt antal.
Typiskt bilden blev upp o ner... har en dålig dag.Försökte mig på mesh på Explorern men bandstiften är för feta för att passa i bandet. Tips på vart jag hittar smalare som ändå är tjocka nog vid infästningen mot bandhornen, dvs 1,2mm tror jag?
@Rawa är bra på stift?Typiskt bilden blev upp o ner... har en dålig dag.