Alltså jääääävlar vad fin den är asså!#söndagsexpy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså jääääävlar vad fin den är asså!#söndagsexpy
Tack! Ja jag gillar den. Matt frog fot från -72. Måste se till att använda den lite mer.Alltså jääääävlar vad fin den är asså!
Förståeligt, och använda den mer tycker jag du bör. Sinnessjukt fin, iofs har jag ju sett lite av dina andra dinkor så förstår att de får strida om handledstidenTack! Ja jag gillar den. Matt frog fot från -72. Måste se till att använda den lite mer.
Ja det är en 114270
Ja det är en 114270
Inte min bild, såg bara modellen. Men @Mikaell själv kanske kan svaraHur grova handleder har du?
Inte nödvändigtvis större, snarare mer robust. Jag valde 14270 i och med charmen med tritium och hur den bärs med non-sel. För mig är det därför två helt olika klockor.Det var så längesedan jag hade en 36mm exp. Bärs de lite större med SEL?
Inte nödvändigtvis större, snarare mer robust. Jag valde 14270 i och med charmen med tritium och hur den bärs med non-sel. För mig är det därför två helt olika klockor.
Jag upplever storleken som en sweet spot med sina 36 mm och avsaknaden av vridning. Submariner är däremot pang i 39 mm.Så är det ju. Jag hade en non-sel men önskade ibland att den var lite större. 39mm tyckte jag var lite för stor däremot.
Grova och grova 17,5.Hur grova handleder har du?
Härligt! Grattis till en grym klocka!Efter att ha lurkat här på forumet i några månader slog jag äntligen till på en 114270 V series. Hur nöjd som helst!
Snyggt fångat och välkommen!Efter att ha lurkat här på forumet i några månader slog jag äntligen till på en 114270 V series. Hur nöjd som helst!
39 såklart.36 eller 39mm. 17cm handled. Hur ska man kunna välja?
Och jag skulle nog säga 36, den kommer inte att vara för lite och är den klassiska storleken så kommer passa grymt även om du kär upp dig något!36 eller 39mm. 17cm handled. Hur ska man kunna välja?
36 mm är en klassisk storlek med mycket håll käften. 39 mm är snarare mer likt gårdagens sub, än gårdagens Exp I och således två helt olika klockor. Ställ dig frågan: är jag en shower, eller grower? Där hittar du svaret.36 eller 39mm. 17cm handled. Hur ska man kunna välja?
39 såklart.
Och jag skulle nog säga 36, den kommer inte att vara för lite och är den klassiska storleken så kommer passa grymt även om du kär upp dig något!
36 mm är en klassisk storlek med mycket håll käften. 39 mm är snarare mer likt gårdagens sub, än gårdagens Exp I och således två helt olika klockor. Ställ dig frågan: är jag en shower, eller grower? Där hittar du svaret.
Snyggt!Första barnet på ingång. Viktigt att hålla koll på värkarna med stil...
Så då har du ju bara 114270 att testa dåHade en 14270 för en massa år sedan. Tyckte den var liiite liten då. I våras hade jag 214270 mkII och tyckte ibland den var stor
Så då har du ju bara 114270 att testa då
Fullt möjligt med tanke på att du får T formen på SEL vilket får klockan att stå ut lite merJapp. Inbillar mig att SEL kanske gör att den upplevs som lite större på armen o modernare i känslan?
Har själv 17 cm, tycker 36. Haft båda och 39 satt aldrig bra på mig36 eller 39mm. 17cm handled. Hur ska man kunna välja?