Nej så funkar det ju inte riktigt. Över tid möjligtvis men inte på kort tid.Låg den på 63.5? Hade för mig 65.5 men men, jag har fortfarande svårt att tänka mig klockorna sticka 7k upp på andrahandsmarknaden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej så funkar det ju inte riktigt. Över tid möjligtvis men inte på kort tid.Låg den på 63.5? Hade för mig 65.5 men men, jag har fortfarande svårt att tänka mig klockorna sticka 7k upp på andrahandsmarknaden!
Jo över tid så kommer den ju som alla andra klockor gå upp. Men säg till våren att den kanske ligger lite närmre 60k än 55kNej så funkar det ju inte riktigt. Över tid möjligtvis men inte på kort tid.
Kan säkert stämma.Jo över tid så kommer den ju som alla andra klockor gå upp. Men säg till våren att den kanske ligger lite närmre 60k än 55k
63.950:- om jag minns rätt. LW har en 2019 för 75k, känns som dom höjt 3-4k efter nyår.Låg den på 63.5? Hade för mig 65.5 men men, jag har fortfarande svårt att tänka mig klockorna sticka 7k upp på andrahandsmarknaden!
Aha! Känns dock som LW alltid ligger väldigt högt63.950:- om jag minns rätt. LW har en 2019 för 75k, känns som dom höjt 3-4k efter nyår.
LW's låg tydligen på 65k före årsskiftet och gick upp till 75k iom höjningen enligt annan tråd.63.950:- om jag minns rätt. LW har en 2019 för 75k, känns som dom höjt 3-4k efter nyår.
Hahah, ja verkligenLW's låg tydligen på 65k före årsskiftet och gick upp till 75k iom höjningen enligt annan tråd.
Höjer Rolex med 7" så är det väl bara logiskt att LW höjer med 10".
Har ett minne av 71k hos LW tidigare och det kan nog vara samma. Men mer kan jag inte säga om det.LW's låg tydligen på 65k före årsskiftet och gick upp till 75k iom höjningen enligt annan tråd.
Höjer Rolex med 7" så är det väl bara logiskt att LW höjer med 10".
Möjligt att den höjdes i två steg på kort tid.Har ett minne av 71k hos LW tidigare och det kan nog vara samma. Men mer kan jag inte säga om det.
Jag har för mig att den låg ute för 68k i mellandagarna. Tyckte då för en sekund att den var intressant. Jag kollade snabbt på Chrono24 och av alla 2019-ex som ligger ute till salu inom EU så är det bara en som har ett pris under 70k. Hade inte stenkoll på marginalerna innan nyår, men min känsla är att andrahandsmarknaden svarat ganska fort på Rolexs prishöjning. Trist för oss som inte hunnit köpa än!Har ett minne av 71k hos LW tidigare och det kan nog vara samma. Men mer kan jag inte säga om det.
Ja eller så kan man se det som ett gyllene läge att köpa nu innan nästa prishöjning...Jag har för mig att den låg ute för 68k i mellandagarna. Tyckte då för en sekund att den var intressant. Jag kollade snabbt på Chrono24 och av alla 2019-ex som ligger ute till salu inom EU så är det bara en som har ett pris under 70k. Hade inte stenkoll på marginalerna innan nyår, men min känsla är att andrahandsmarknaden svarat ganska fort på Rolexs prishöjning. Trist för oss som inte hunnit köpa än!
Snyggt! Du får mig ju absolut inte att längta mer efter min nu!Rolex Explorer 14270. Tritium, lugghål, non-sel och 36 mm.
Har nu varit owg (som alltid) med min 214270 sedan oktober.
Fler än jag som tycker att klockan nästan är tråkigt bra? Känner absolut inget sug eller behov av att rotera, byta ut, flippa osv...
Vore det inte för storleken hade jag nog gjort en exit vid detta laget. Blir farligt när jag hittar en 114270 i krispigt skick.
Tråkig bild från kontoret men bättre än inget bidrag alls
Härligt! Då får man anta att du är nöjd?Jodå, Rolex kan lätt bli tråkigt bra faktiskt
114270 som tappat 2 sekunder på 5 dagar
Tråkig och bra, absolut. Men suget att byta mot andra roliga klockor finns alltid där, min Exp1 har legat i lådan i några månader utan att suget ännu infunnit sig (vädret är tråkigt nog).Har nu varit owg (som alltid) med min 214270 sedan oktober.
Fler än jag som tycker att klockan nästan är tråkigt bra? Känner absolut inget sug eller behov av att rotera, byta ut, flippa osv...
Vore det inte för storleken hade jag nog gjort en exit vid detta laget. Blir farligt när jag hittar en 114270 i krispigt skick.
Tråkig bild från kontoret men bättre än inget bidrag alls
Den sitter så sjukt bekvämt på Nato, passar alltid på att slänga på ett ett par dagar i samband med länktvätt. Får nog bli en tvätt snart känner jagFredags-nato från Hirsch. Kamouflerar mig ut i storstadsdjungeln...
Jag behöver inte länktvätt som svepskäl ens...Den sitter så sjukt bekvämt på Nato, passar alltid på att slänga på ett ett par dagar i samband med länktvätt. Får nog bli en tvätt snart känner jag
Så hardcore är inte jag, änJag behöver inte länktvätt som svepskäl ens...
Det har jag svårt att tro. Du är nog i fel tråd...Någon som är sugen på att byta en 214270 Mk2 mot en 16570 Polar med T<25 tavla?