• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

En vän till mig som suktat ett tag efter min 214270 tog sig i kragen och ringde Nymans för tre veckor sen och ville ställa sig på lista för en likadan, då sa dom att dom inte tog upp fler på listan i nuläget men att han kunde få skriva upp sig för en OP med ca 6 månaders väntetid. Förra fredagen ringde dom och frågade om han fortfarande va sugen på en Explorer då dom hade fått in en så nu sitter han med en på armen mindre än tre veckor senare.
Märkligt som fan men han är ju glad:)
Köer på OP? Nej nu får det fan vara nog.

Nu i veckan köpte jag min första Explorer 214270. Är helt sjukt nöjd! Nu är jag en i gänget :)

Bilagor

• F8BB469B-5EAF-4A46-BC4A-8F7A7D6179AF.jpeg
    F8BB469B-5EAF-4A46-BC4A-8F7A7D6179AF.jpeg
    345.7 KB · Visningar: 3
Hej!
Om någon här inne känner för att avyttra sin explorer 36mm så finns jag till hjälp :) bara att höra av er!
Om detta inlägg är felaktigt på något sätt, så ber jag om ursäkt och ber admin plocka bort det.

Å fy f-n! Det var länge! Klockan lär ju komma hem riktigt välmående åtminstone!
Är det service via RSC? Brukar det dröja så länge?
Hahah, ja det får man hoppas!
Nej det är inte rsc som gör det och därför det dröjer, men de påstod att det skulle gå betydligt fortare för att de får delarna direkt från Rolex men men...

Fråga ang. 214270 mk2: Hur lång total L2L blir det med länken? Har hört att den bygger lite extra pga att ändlänkarna är hanar.

Tillbaka
Topp