Troje
Basic
Snyggt, tack för tipset!
vill du dela med dig av någon bild på din underbara 36mm?
Självklart, denna bild är tagen i klockans rätta element dessutom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, tack för tipset!
vill du dela med dig av någon bild på din underbara 36mm?
Wow vilken skönhet! Tack för att du delar med dig.39mm såklart.
16.5cm-handled
Wow snyggt!Självklart, denna bild är tagen i klockans rätta element dessutom.
Det där är en riktig 10-poängare!Åka kommunalt...
Tack, jag kamouflerade äventyrskockan med ett jubilee nu när jag har den till kostym.Det där är en riktig 10-poängare!
Den sitter så sjukt bra på jubilee med! Så jäklarns grym klocka!Tack, jag kamouflerade äventyrskockan med ett jubilee nu när jag har den till kostym.
Den gjorde sig mycket bra på jubilee faktiskt! Jag har super jubilee på min Exp2a ibland, främst till kostym på jobbet.Tack, jag kamouflerade äventyrskockan med ett jubilee nu när jag har den till kostym.
Men sautanÅka kommunalt...
Det beror även väldigt mycket på hur fotot är taget. När man fotar med mobiltelefon spelar tex avståndet till kameran stor roll för hur stora saker som är närmast kameran ser ut. Här är två bilder som illustrerar fenomenet.Wow snyggt!
haha det kan bara vara jag, men märker ingen skillnad sizemässigt på 36 och 39. Allt beror väl på vilken handled du har
Men oj då, det var ju tråkigt att höra! Hur kommer sig detta?Börjar fundera på att släppa den här.
Ähhh jag velar lite. Ibland lockar andra klockor och ibland är den det enda jag vill ha på mig.Men oj då, det var ju tråkigt att höra! Hur kommer sig detta?
Aha, förståeligt! Hoppas du har kvar den, otrolig klocka minst sagt! Lite av en grail!Ähhh jag velar lite. Ibland lockar andra klockor och ibland är den det enda jag vill ha på mig.
Snyggt! Ser ganska stor ut. Vill du dela med dig av fler bilder?1 vecka sedan köp hos AD. Super nöjd med klockan.
Hur mycket?Börjar fundera på att släppa den här.
Inte mycket, speciellt inte för dig det vet duHur mycket?
Haha tack vännen! Den är ju riktigt trevlig, tycker att du ska ha den kvar.Inte mycket, speciellt inte för dig det vet du
Och fortfarande lika ballt!Fortfarande på nato
De kom fram till att 36mm är en mycket bättre storlekTjena alla Explorer 1 fantaster!
Jag har en fråga. Jag är riktigt sugen på att köpa en Explorer 1 39mm, och ser ganska många som säljer av sina. Det får ju mig att fundera.. varför är det så? Något man inte vet om?
Det finns väl ingen klocka som inte flera säljer vidare, hur bra dom än är? Nä, det finns inget du inte vet om. Ett helt riskfritt begköp, lätt att sälja och du får alla pengar tillbaka (min erfarenhet). Svår att metalt förtränga när man sålt den, har mitt 3:e ex nu av samma 39mm. Den är oerhört bra alltså och en typ av klocka som kanske inte är det mest häftiga i sin prisklass men å andra sidan går det inte att tröttna på den eller att man känner sig färdig med den.Tjena alla Explorer 1 fantaster!
Jag har en fråga. Jag är riktigt sugen på att köpa en Explorer 1 39mm, och ser ganska många som säljer av sina. Det får ju mig att fundera.. varför är det så? Något man inte vet om?
Det är en väldigt vanlig klocka som produceras i enorma serier och har ännu ett, med Rolex-mått mätt, rimligt pris. Utöver det är det en klocka som är simpel, enkel. Den har ingen rolig vridring, inga roliga komplikationer, inga färginslag. Den visar liksom tid och är rätt ”trist”. Vill du sälja får du typ pengarna tillbaka. Om du är så byxad kan du säkert tjäna en tusenlapp.Tjena alla Explorer 1 fantaster!
Jag hade en i ca 1v...Tjena alla Explorer 1 fantaster!