Hmm, ja kanske det. Vore intressant att se iaf!Kanske om man skulle borsta mittlänkarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, ja kanske det. Vore intressant att se iaf!Kanske om man skulle borsta mittlänkarna
Nä nu blev det nog en onsdags-GT för mycket!Kanske om man skulle borsta mittlänkarna
Tänker om jag av nån anledning blev påtvingad en sån så skulle man kanske ta fram dremeln och göra den lite tooligareNä nu blev det nog en onsdags-GT för mycket!
Tänker om jag av nån anledning blev påtvingad en sån så skulle man kanske ta fram dremeln och göra den lite tooligare
Tycker den ser bättre ut på din bild än många andras bilder. Egentligen inte så stor skillnad mot en 14203, problemet för mig är att det är en Explorer.Tvåton kändes blingig och fel på något vis. Stängd lista på denna också. Jag hade inte köpt även om jag stått först på listan.
Du sätter väl ett kryss i katalogen för 1016?10.10 #nerd
Yes!Du sätter väl ett kryss i katalogen för 1016?
Jag kryssar över de jag inte har råd med och nu är det kryss på alla.Du sätter väl ett kryss i katalogen för 1016?
Handlar inte det där bara om prioriteringar ?Jag kryssar över de jag inte har råd med och nu är det kryss på alla.
Sant! Nu är det sommar och barnen behöver inte så mycket nya kläder och aktiviteter är överskattat.Handlar inte det där bara om prioriteringar ?
Precis! Och det finns massor med aktiviteter man göra. Som att leta och panta burkar, eller samla och sälja golfbollar te.xSant! Nu är det sommar och barnen behöver inte så mycket nya kläder och aktiviteter är överskattat.
Och kottar är också leksaker!Precis! Och det finns massor med aktiviteter man göra. Som att leta och panta burkar, eller samla och sälja golfbollar te.x
... och matOch kottar är också leksaker!
Som att välja de som har väntetid på sig dåJag kryssar över de jag inte har råd med och nu är det kryss på alla.
…… de är väl fiberrika? Savings opportunity I say... och mat
Lät nästan som ett Ernst citat det därIbland måste man slänga expyn i en hög med gräs och ta en kopp kaffe invid en bäck.
Lät nästan som ett Ernst citat det där
Till mitt försvar var jag beväpnad vid bäcken för att inte endast framstå som en mysgubbeFin bild
Trevligt, kul att se klockan och kul att se jämförelsen mot DJ36? (som ser lite mindre ut än Explorern?)Några skott på den 124270 som Bergströms i GBG har fått in. För referens mäter min handled ca 17 cm.
Den verkar helt klart bäras lite större än 114270, inbillning?Några skott på den 124270 som Bergströms i GBG har fått in. För referens mäter min handled ca 17 cm.
Fan vad bra den ärNågra skott på den 124270 som Bergströms i GBG har fått in. För referens mäter min handled ca 17 cm.
Min första uppfattning var faktiskt tvärtom, Explorern kändes spontant mindre och nättare än Datejusten. Den något smalare länken på Explorern kan dock (i kombination med den mörka tavlan) vara något som förstärker det intrycket.Trevligt, kul att se klockan och kul att se jämförelsen mot DJ36? (som ser lite mindre ut än Explorern?)
Hur kändes klockan på armen?
Njaa... skulle säga att de är väldigt nära varandra i hur de sitter. Förstorade arabiska siffror och mindre luggvidd är nog bl.a. små detaljer som lurar ögat.Den verkar helt klart bäras lite större än 114270, inbillning?
Magisk!Fan vad bra den är
Tog du några bilder längre ifrån armen? Proportionerna blir helt off när man tar så nära så alla klockor ser så mycket större ut.Några skott på den 124270 som Bergströms i GBG har fått in. För referens mäter min handled ca 17 cm.
Har tyvärr inga fler, men kan konstatera att om man gillar hur 14270/114270 sitter så kommer man nog tycka om den nya, förutsatt att man kommer överens med att den väger mer.Tog du några bilder längre ifrån armen? Proportionerna blir helt off när man tar så nära så alla klockor ser så mycket större ut.
Minskning till 19mm helt klart ett utseendemässigt lyft Den är riktigt bra! Att sen hela klockan är för liten för min handled i min smak är en annan sak.Min första uppfattning var faktiskt tvärtom, Explorern kändes spontant mindre och nättare än Datejusten. Den något smalare länken på Explorern kan dock (i kombination med den mörka tavlan) vara något som förstärker det intrycket.
Jag har i dag en sexsiffrig DJ av förra generationen (116200) och enligt min mening bär Explorern mindre än min DJ samtidigt som den har lite mer handledsnärvaro än en femsiffrig EXP/DJ.