S
Staafen
Guest
Explorer Monday eller vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken dunderbild!Explorer Monday eller vad säger ni?
Vilken dunderbild!
WowExplorer Monday eller vad säger ni?
Ja tackExplorer Monday eller vad säger ni?
Galet fin bild! Vad använder du för kamera?Explorer Monday eller vad säger ni?
Stort tack! Jag använder en Fuji XT med 35/2. Närgräns är inte bra på det objektivet men det är riktigt bra och Fujis färger är otroliga. Jag har knappt gjort något med den bilden i efterhand och inga filter.Galet fin bild! Vad använder du för kamera?
Snygg bild! Känner mig totalt värdelös med mina bilder jämfört med en sån bild.Första tjänsteresan med expyn nere i exotiska Falkenberg
Äh, jag är bara en hobbyfotograf som fortfarande har myyycket kvar att lära mig. Men man lär sig med tiden! Jag började med att leka med mobilkameran i olika ljus och vinklar Sen börja jag köra lite Snapseed och lightroom för bildredigering. Idag är det i princip samma sak fast med en Canon M6 mk2 med lite fler inställningar i kameran.Snygg bild! Känner mig totalt värdelös med mina bilder jämfört med en sån bild.
Jag får verkligen skaffa något roligt att ta bilder med!Äh, jag är bara en hobbyfotograf som fortfarande har myyycket kvar att lära mig. Men man lär sig med tiden! Jag började med att leka med mobilkameran i olika ljus och vinklar Sen börja jag köra lite Snapseed och lightroom för bildredigering. Idag är det i princip samma sak fast med en Canon M6 mk2 med lite fler inställningar i kameran.
Låter rimligt, länken har väl samma mått som OP34 dvs 19/15.Provade nya Explorer1 på Bergströms idag. Jag tycker att den bärs mindre än OP36. Givetvis stängd lista, men schysst att man får klämma iallafall. 18cm handled.
Kul att de börjar nå ut till handlarna och går att prova!Provade nya Explorer1 på Bergströms idag. Jag tycker att den bärs mindre än OP36. Givetvis stängd lista, men schysst att man får klämma iallafall. 18cm handled.
Kul att de börjar nå ut till handlarna och går att prova!
Jag tycker den sitter klockrent på dig... Men jag föredrar också denna klassiska klocka i något mindre storlek.
Hur kändes storleken för dig och vad är du van vid för klockor?
Nice. Var det i Malmö?Provade nya Explorer1 på Bergströms idag. Jag tycker att den bärs mindre än OP36. Givetvis stängd lista, men schysst att man får klämma iallafall. 18cm handled.
GöteborgNice. Var det i Malmö?
Ah, synd. Får se om man kan ta sig in till Malmö och kolla läget där.Göteborg
Fanns inte förra veckan i MalmöAh, synd. Får se om man kan ta sig in till Malmö och kolla läget där.
Grattis!Första Exp. 1 - bra känsla
Ja, den känns fel. Hade varit bättre om de hade släppt en polar dial iställetTvåton kändes blingig och fel på något vis. Stängd lista på denna också. Jag hade inte köpt även om jag stått först på listan.
Blingig och lite dyr men perfekt om man ska klättra i berg med kostym.Tvåton kändes blingig och fel på något vis. Stängd lista på denna också. Jag hade inte köpt även om jag stått först på listan.
Från desk diver till shelf climber m a o.Blingig och lite dyr men perfekt om man ska klättra i berg med kostym.
Exakt haha!Från desk diver till shelf climber m a o.
Det sjukaste är att jag diggar den lite för mycketTvåton kändes blingig och fel på något vis. Stängd lista på denna också. Jag hade inte köpt även om jag stått först på listan.
Kanske om man skulle borsta mittlänkarnaDet sjukaste är att jag diggar den lite för mycket