• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Rolex Explorer 1

Explorer Monday eller vad säger ni?

2021_0516_22215000-01.jpeg

Snygg bild! Känner mig totalt värdelös med mina bilder jämfört med en sån bild.
Äh, jag är bara en hobbyfotograf som fortfarande har myyycket kvar att lära mig. Men man lär sig med tiden! Jag började med att leka med mobilkameran i olika ljus och vinklar :) Sen börja jag köra lite Snapseed och lightroom för bildredigering. Idag är det i princip samma sak fast med en Canon M6 mk2 med lite fler inställningar i kameran.

Äh, jag är bara en hobbyfotograf som fortfarande har myyycket kvar att lära mig. Men man lär sig med tiden! Jag började med att leka med mobilkameran i olika ljus och vinklar :) Sen börja jag köra lite Snapseed och lightroom för bildredigering. Idag är det i princip samma sak fast med en Canon M6 mk2 med lite fler inställningar i kameran.
Jag får verkligen skaffa något roligt att ta bilder med!

Provade nya Explorer1 på Bergströms idag. Jag tycker att den bärs mindre än OP36. Givetvis stängd lista, men schysst att man får klämma iallafall. 18cm handled.
9CF1789E-BFAA-4F50-8E71-7BD8F48E5391.jpeg
Kul att de börjar nå ut till handlarna och går att prova!
Jag tycker den sitter klockrent på dig... Men jag föredrar också denna klassiska klocka i något mindre storlek.
Hur kändes storleken för dig och vad är du van vid för klockor?

Tillbaka
Topp