Hela dagen runt tavlan
Silver
Jag förstår vad DJ menar, men jag gillar proportionerna på 214270, tex bara det att den tredje textraden placeras på den nedre delen av tavlan tycker jag ger den mer "jämnvikt" eller vD vi ska kalla det?Jag tycker DJ41 känns mer som en klump än vad 214270 nånsin kommer göra så skillnaden på stor och liten DJ är större. 214270 är fortfarande slank och diskret.
Men som avhandlats 100gr upplevs tavlan stor på 39mm. Jag har haft 3 st för jag gillar den så mycket i teorin men den blir aldrig långvarig på handleden just pga proportionerna. 36an är verkligen en liten 36a men proportionerna är så mycket bättre imo.
Jag väntar på 36an och tror jag kommer älska den men vet inte om jag skulle kunna vara OWG med den, ibland skulle jag nog sakna något med lite mer substans
Oavsett 36 eller 39 så lär jag nog ha en sub jämte den.. Så jag tänkte (kanske lite dumt) en liten DJ + wn större sportklocka och en större DJ med wn mindre sportklocka = två vinnande duos?
Men man hittar ju alltid anledningar till att prova det man vill ha.. Så, ja, vilket jäkls problem!