Härligt! Du kommer inte bli besviken.Ändå fint när man får ett samtal från AD som säger att en sprillans 124270 ligger och väntar på en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Du kommer inte bli besviken.Ändå fint när man får ett samtal från AD som säger att en sprillans 124270 ligger och väntar på en
Välkommen in i värmen.
Sjukt bra. Kan inte hitta något att störa mig på vilket är ovanligtHärligt! Du kommer inte bli besviken.
Nej den är en fullträff!Sjukt bra. Kan inte hitta något att störa mig på vilket är ovanligt
8 månader i kö nu på en 124270.. Tiden har aldrig gått så långsamt som nu. Hoppas på ett samtal från AD efter sommaren. Suget blir inte mindre efter att man läser vecka in och vecka ut i denna tråd att alla är så otroligt nöjda med modellen.
Håller tummarna för dig och äldste sonen. Speciellt när ligatiteln så snöpligt gick er ur händerna. Själv är jag supporter av Stoke. Inte så kul längre.Champions league final ikväll blir ett äventyr i sig
Champions league final ikväll blir ett äventyr i sig
Tack det kan behövas och kan bli en rysare.Håller tummarna för dig och äldste sonen. Speciellt när ligatiteln så snöpligt gick er ur händerna. Själv är jag supporter av Stoke. Inte så kul längre.
Grattis! Den är så jävla braKul att kunna bidra och inte bara läsa tråden.
Stort tack till @KRONS för fantastisk service som vanligt.