mr_logd
Basic
Nej, min är en 214270. Jag ser det nu, det bandet finns ju inte i 19mm. Typiskt!Tack för tipset, har du det på en 124270? Den är ju 19mm mellan luggarna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, min är en 214270. Jag ser det nu, det bandet finns ju inte i 19mm. Typiskt!Tack för tipset, har du det på en 124270? Den är ju 19mm mellan luggarna!
Jakten fortsätter!Nej, min är en 214270. Jag ser det nu, det bandet finns ju inte i 19mm. Typiskt!
Watchwear har tidigare haft 19mm. Detta skulle möjligtvis kunna passa. Verkar dock inte finnas i lager nu.Jakten fortsätter!
Tack för tipset!Watchwear har tidigare haft 19mm. Detta skulle möjligtvis kunna passa. Verkar dock inte finnas i lager nu.
Gummi Curved - Svart - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Då är vi två med Miata och Explorer så får medge att du har bra smakKöpte en Miata idag. Visade sig att nuvarande ägare var klockintresserad så affären tog lite extra tid. Hans till DJ höger…
Fantastisk bild!
Fiskeklockan
Tack! Tyvärr inte min egen fisk den här gången eftersom det var syrran som hade bäst fiskelycka den dagenFantastisk bild!
Hehe! Du får nöja dig med klockan.Tack! Tyvärr inte min egen fisk den här gången eftersom det var syrran som hade bäst fiskelycka den dagen
Klart bäst på det visetÄntligen tillbaka på länk
Yepp! That settles it, de blir 214270 imorrn!Äntligen tillbaka på länk
Proof!Yepp! That settles it, de blir 214270 imorrn!
Välkommen in i värmen.Ändå fint när man får ett samtal från AD som säger att en sprillans 124270 ligger och väntar på en